Jakie mydło do mycia twarzy?

Postanowiłam wrócić do mycia twarzy mydłem. Aktualnie mam Aleppo z czerwona glinką. Jestem z niego zadowolona, ale moja cera potrzebuje czegoś bardziej nawilżającego. No i stąd pytanie do Was:
Które mydło nawilży mi cerę?

Sama mocno zastanawiam się nad mydłem z Mydlarni Tuli, ale martwią mnie kawałki migdałów i skórka z cytryną, która może podrażniać moją cerę;/
Mydło, które wybrałam to Mydło super tłuste. 

Mydło mocno przetłuszczone, przeznaczone dla bardzo suchej, podrażnionej, także zanieczyszczonej skóry.
Zawiera mielone migdały, skórkę cytrynową i mąkę owsianą, które otwierają pory umożliwiając delikatny peeling i wygładzenie.
Odpowiednie także do twarzy. Stosunkowo intensywny, kwiatowy zapach.

Czekam na Wasze propozycje i opinie o mydle super tłustym z Mydlarni Tuli:)
Dziękuje

Komentarze

  1. Spróbuj naturalnego mydła ze 100% masło shea. Ja używam, akurat do kąpieli dziecka, ale sprawdza się rewelacyjnie i nie ściąga skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, shea jest świetne. :)

      Usuń
    2. o dzięki za rade, nawet nie miałam pojęcia o takim mydle. muszę się rozejrzeć:)))

      Usuń
    3. jeśli nigdzie nie znajdziesz to polecam sklep iherb.com, tam masz do wyboru do koloru :)

      Usuń
    4. no właśnie już widzę, że łatwo go nie znajdę;/ mam już PayPala, więc w razie czego zamówię z iherb.com, jeszcze raz dzięki;*

      Usuń
    5. Masło shea jest dostępne w wielu sklepach z naturalnymi kosmetykami i półproduktami np. tutaj jest 17% zniżki, ale trzeba zrobić zakupy za 40 zł:
      http://www.e-naturalne.pl/pl/p/Maslo-shea-karite-nierafinowane%2C-organiczne-ZOLTE/640


      Poszukaj też na ZSK, Mazidła itd.
      Inna nazwa masła shea to KARITE. :) To jeden i ten sam produkt. ;)

      Usuń
    6. Podrzucę Ci jeszcze link do mojej recenzji tego produktu. :)

      http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2012/11/maso-karite-shea.html

      Usuń
    7. ale tym masłem mam myć buźkę?

      Usuń
    8. Akurat ja miałam na myśli stworzenie własnego myjadła na bazie masła, wyjdzie taniej i więcej. :) Przepisy są dostępne w internecie. :) Takiego gotowego produktu nie używałam, tym bardziej tego z Iherb. Przepraszam jeśli wprowadziłam Cię w błąd. :)

      Usuń
    9. nie no nic się nie stało ;) przeszło mi przez myśl, że mam sobie zrobić je sama, ale wolałam zapytać;d na chwile obecna brak mi zapału do robienia mydła.
      ale dziękuje za pomysł;*

      Usuń
    10. :) To życzę udanych poszukiwań. :)

      Usuń
  2. na moim blogu masz kod na rabat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jest kod działający tylko na pierwsze zamówienie? bo ja kiedyś już zamawiałam z iHerb

      Usuń
  3. Miałam Aleppo, ale czułam trochę że za słabo oczyszcza moją skórę.. Prawie 2 lata jestem wierna kostce z masłem Shea z Loccitane, jest naprawdę genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wyobrażam sobie mycia twarzy jakimkolwiek mydłem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że dla tłustej skóry by się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myję twarz żelem więc niestety nie pomogę. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. obecnie też używam Aleppo, które niestety trochę ściąga skórę. jezeli chodzi i mydełko nawilżające to polecam mydełka marsylskie np. oliwkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marsylskie kiedyś miałam i to chyba nawet oliwkowe, ale dokładnie nie pamiętam;/

      Usuń
  8. A ja używam aleppo w płynie i nie zauważyłam wysuszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym w kostce bo mniej miejsca zajmuje w razie podróży ;)))

      Usuń
    2. no moje to mała buteleczka 100ml, więc nie jest jakaś duzo miejsca zajmująca, ale nie nagabuję :P mówię tylko, że ma oczyszczające właściwości aleppo, ale nie wysusza jak aleppo :)

      Usuń
    3. a to rzeczywiście nie duża pojemność;) ale jakoś uparłam się na kostkę;)))

      Usuń
  9. Nie używam mydeł do twarzy, bo właśnie boję się podrażnień. Ale ciekawość mnie zżera jak wygląda mydło tłuste, jaką ma konsystencję i jak działa na skórę. Skutecznie rozbudzasz moją potrzebę nabywania nowinek kosmetycznych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już się przekonałam, że mydło w pielęgnacja twarzy nie jest takie straszne;) to tłuste też mnie bardzo zaciekawiło i już miałam je kliknąć, ale mnie powstrzymały te zmielone migdały;/
      wczorajsze poszukiwania skierowały mnie też na lawendową farmę i już sama nie wiem co wybrać, a coś muszę bo moje aktualne mydełko jest na wykończeniu;/
      a za rozbudzanie potrzeb nie odpowiadam, hihi ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty