Wyprzedaż ciuszków z Awanti i nie tylko! Zapraszam ;)

W ramach wiosennych porządków w szafie, za które nie chce mi się zabrać bo mnie przytłacza ilość niepotrzebnych rzeczy przybywam z wyprzedażą.

Na poczatek rzeczy z hurtowni Awanti, które były tylko przymierzone przeze mnie. 
Sorki, ale nie chciało mi się ich prasować.

Mini spódniczka, rozm. S
cena 10zł

Wymiary:
szerokość: 33 cm
 długość: 37,5 cm
Materiał jest mocno rozciągliwy, więc będzie dobry też na rozmiar większy.


Atmosphere rozm. M
cena 11zł

 Jest to rozmiar uniwersalny, będzie pasował na S/M i małe L
Wymiary:
 szerokość: 45cm
 długość tyłu: 67cm
Bluzeczka jest czarna, na zdjęciach wyszła trochę na wypłowiałą;/



Bokserka nude rozm. L
cena 8zł

Zawyżony rozmiar, będzie dobra na S i małe M
Wymiary:
szerokość: 31
 długość: 65cm


Bluzeczka rozm. L
cena 17zł

Wymiary:
 szerokość: 57 cm
 długość: 68,5 cm
 Tył jest dłuższy od przodu, rękaw 3/4


Mam też kilka używanych ciuszków, ale w bardzo dobrym stanie. Może akurat kogoś coś zainteresuje;)

Bezrękawnik Terranova rozm. M
cena 29zł

Wymiary:
 szerokość: 51 cm
długość: 59 cm


Spodenki rozm. M
cena: 10zł

Szerokość: 38cm


Bluzeczka F&F rozm. M
cena 14zł


W razie zainteresowania chętnie podam dokładniejsze informacje oraz dodatkowe zdjęcia.
Koszt wysyłki od 8zł za pojedynczą rzecz. Niestety, ale przesyłki na PP podrożały;/
Można pisać w komentarzach lub na maila anitabre@op.pl

Jeśli będzie jakiekolwiek zainteresowanie to dodam kolejne ciuszki, buty i dodatki;)

Komentarze

Popularne posty