Kwietniowe nowości

Początek kwietnia, a w moje łapki wpadło już sporo nowości. Z powodu przepełnienia robię sobie mały odwyk kosmetyczny do końca kwietnia połączony z odwykiem od słonych przekąsek!
A w maju to się jeszcze zobaczy;d


Pierwsze co to pod wpływem pozytywnych recenzji na Waszych blogach zaopatrzyłam się w winogronową wodę Caudalie. Na razie wzięłam wersje 75ml za 23,50zł


Przy okazji zakupu wody do koszyka wpadł jaśmin w esencji od Ziaji - cena około 11zł


oraz szczoteczki Curaprox - 27,95zł za zestaw.
Wszystkie te rzeczy kupiłam w internetowej aptece aleleki.pl
Mają dobre ceny i ciekawe produkty;)


Uzupełniłam zapasy lakierów do włosów.
Balea - 6,10zł za sztukę w Moja drogeria


oraz Elkos (5,75zł), który wzięłam na próbę.


Przy okazji do koszyka wpadł żel pod prysznic Melon Tano z limitowanej serii Balea - 5,40zł oraz  szampon jabłuszkowy również za 5,40zł 
Wolałabym waniliowy, ale nie było go w sklepie;/


Pojedyncze łupy ze stacjonarnych sklepów:
- chusteczki nawilżane Bobini, pokazuje bo mam je pierwszy raz. Skusiło mnie to plastikowe zamykanie;)


- nowa kulka od Fa. Była jeszcze wersja z żółtą nakrętką.


- maseczka bankietowa od Dax Cosmetics. Do zakupu zachęciła mnie informacja, że można ją stosować również pod oczy;)


Z wymiany przywędrował do mnie korektor rozświetlający Maybelline Dream Lumi Touch


Na koniec niekosmetycznie - nowa bransoletka od Goti
Znowu skorzystałam z darmowej wysyłki. Musze koniecznie pochwalić sklep za wielką dbałość o klienta i każdy detal bransoletki;)


To już wszystko co przybyło mi w kwietniu. Mam nadzieje, że wytrwam do maja i nic już więcej nie kupię;d

Dajcie znać jak tam u Was z zakupami i czy coś Wam wpadło w oko z moich zdobyczy?

Komentarze

  1. Ja uwielbiam zarówno wodę Caudalie, jak i szczoteczki Curaprox. Niech i Tobie służą świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczoteczki służą dobrze, a woda to się jeszcze okaże;)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa wody:) bransoletka jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dam znać jak się u mnie ta cała woda spisuje;)

      Usuń
  3. Ciekawe nowości, ta woda z Caudalie jest na mojej liście zakupów :) Sporo osób ją poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balea i bransoletki świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam korektor Maybelline - używam go pod oczy, ale ma trochę ciężką konsystencję, no i ten niehigieniczny pędzelek :/

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczka bankietowa mnie zaintrygowała;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Melon Tango kusi niesamowicie, spotkałam się z samymi pozytywnymi opiniami, mówiącymi o jego świetnym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaśmin +50, to dla Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobrego o tej wodzie winogronowej:) Na razie mam swoją wodę termalną z Uriage, ale kusi mnie też ta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości, szczególnie bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty