Wibo Celebrity Nails


Celebrity Look to nowa kolekcja firmy Wibo, której twarzą jest Paulina Papierska.
Inspiracją przy jej tworzeniu były: gwiazdorski blask, jasne barwy i możliwości kreacji.
Możesz zrobić sobie manicur w rozpalających zmysły kolorach słońca lub orzeźwiających jak morska woda. Ostatnie słowo oddajesz delikatnym zdobieniom. 
Wykonanie manicure:
- wybierasz odcień z kolekcji lakierów Celebrity lub ich zestaw ciepły lub chłodny. Nakładasz 1 warstwę i jak wyschnie kolejną,
- wilgotne paznokcie możesz ozdobić wybranymi elementami z Decoration Kit,
- całość możesz zmatowić za pomocą Nail Matte Top Coat lub utrwalić utwardzaczem do paznokci.


Pojemność: 8,5ml
Cena: 6zł
Sklep: Rossmann


Dzisiaj będzie aż pięć lakierów w jednej notce;)


Wszystkie lakiery zawierają delikatny shimmer. Im lakier ciemniejszy tym shimmer bardziej widoczny.
W przypadku Fresh Grass potrzebowałam aż czterech warstw do pełnego krycia!



Pastel Love również potrzebuje czterech warstw do pełnego krycia.



Mint Project jak i wszystkie następne kolory potrzebują 2-3 warstw do pełnego krycia.






Muszę przyznać, że kolory są piękne i mimo tylu warstw schną w miarę szybko. Jedynie co mi w nich przeszkadza to kiepska trwałość - tylko 1 dzień.


Manicure z tymi kolorami jest bardzo wiosenny i radosny:) Szkoda, że tak nietrwały;/



Ciekawa jestem jak na Waszych paznokciach trzymają się lakiery z serii Celebrity Nails?

Komentarze

  1. mam pastel love (dostałam) i chyba to najładniejszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Pastel love, u mnie też się tak kiepsko trzyma...

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są super! ja mam 3 kolory z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Deep Ocean i holiday :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardziej ciągnie do tych ciemniejszych odcieni ;)

      Usuń
  5. Mi żaden z lakierów z tej kolekcji nie wpadł w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się poza tym trawiastym i 10-tką. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Mint Project wytrzymał tydzień mimo że wszystko robiłam ( wiadomo porządki ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te kolory, lubię takie! Muszę sobie jakiś sprawić, a najbardziej mi się spodobał Holiday

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Pastel Love :) Szkoda tylko, że lakiery Wibo (poza piaskami) albo tworzą u mnie bąble albo nie chcą wcale schnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne letnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, ale żadnego nie mam i raczej ich nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze względu na kiepską trwałość czy słabe krycie?

      Usuń
  12. bardzo podobają mi sie kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty