Zapraszam do wspólnego zamówienia z hurtowni Awanti

Mam ochotę na kilka rzeczy z hurtowni odzieży Awanti
 A najbardziej na koszulkę z poniższego zdjęcia;D
(13zł)

 
Zasady:

1. Wszystkie chętne (zdecydowane na 100%) proszę o kontakt na maila anitabre@op.pl z następującymi informacjami:
- numer katalogowy (pod zdjęciem)
- ilość sztuk lub pakietów/rozmiarówek, ewentualnie rozmiary jakie Was interesują (np nr: 126 - 1s,2m)
- link oraz krótki opis danej rzeczy (np. bordowa bluza z ćwiekami, to mi pomoże przy późniejszym pakowaniu)
- dane do wysyłki do Was

2. Chciałabym wpłatę pieniędzy przed dokonaniem zamówienia, ponieważ chce wyeliminować ewentualne nieporozumienia - tzn. nie chce po prostu zostać z zamówionymi przez kogoś ciuszkami

 Zamówienia zbieram do jutra, ale dziś chciałabym wiedzieć ile wstępnie będzie chętnych? Także dajcie znać w komentarzach lub na maila, że jesteście chętne i na ile mniej więcej sztuk.

W razie braków będę robić zwroty.

Nie wiem dokładnie ile wyniesie przesyłka do Was. Prosiłabym o kwotę 9,50zł za paczkę ekonomiczną. Do całkowitej sumy należy doliczyć koszt wysyłki do mnie - 20zł podzielimy na liczbę osób składających zamówienie.

Czekam na Was;)

Komentarze

  1. JA niestety z powodu chwilowego braku funduszy rezygnuje, może w przyszłości jak będzie podobna akcja to się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze szansa, żeby się przyłączyć czy już może akcja zakończona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna się jeszcze przyłączyć bo nikt się nie zgłosił;/ planuje złożyć zamowienie dopiero po weekendzie, daj znac na maila co bys chciała;)

      Usuń
  3. ok, to dam znać w weekend co ci jak bo na pewno jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, ja na pewno będę składać zamówienie ;) jeśli nie uda sie uzbierać 20 sztuk to najwyżej dołączę się do zamówienia na wizazu, wiec tak czy siak to ciuszki będą;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty