Soraya, Lactissima Forte, Active, żel ginekologiczny do higieny intymnej

Żel ten odkryłam przypadkowo, miałam kupić Lactacyd, ale skuszona promocją kupiłam ten z Sorayi. Od razu napisze, że nie łatwo mi dobrać preparat do higieny intymnej. Już kiedyś leciałam w nocy do ginekologa z powodu pewnego płynu o pięknym zapachu zielonej herbaty. Jestem podatna na podrażnienia w tej okolicy i potrzebuje czegoś co mi pomoże je złagodzić, a wręcz wyeliminować. I to zadanie świetnie spełnia Lactissima Forte. Jak mi się skończy to kupie wreszcie ten Lactacyd, bo też dużo dobrego o nim słyszałam. Najwyżej będę ich używać naprzemiennie. Żel jest bardzo duży bo ma aż 400 ml pojemności, i jest nie drogi jak na taką pojemność. Ma też wygodny, higieniczny dozownik i przyjemnie pachnie. Wypróbujcie go koniecznie, szczególnie jeśli macie problemy z podrażnieniami  i infekcjami. Naprawdę warto.


Opis producenta:
Kobiece miejsca intymne potrzebują wyjątkowej pielęgnacji, ponieważ są szczególnie wrażliwe i narażone na zakażenia. Na co dzień do mycia powinno się używać specjalnie przeznaczonych do tego celu żeli o odpowiednim pH. Żel do higieny intymnej Active został oparty na wyjątkowej kompozycji składników aktywnych, które zapewniają efektywną pielęgnację, nie naruszając przy tym naturalnej mikroflory bateryjnej. Receptura produktu wzbogacona o Kwas Mlekowy pomaga utrzymać odpowiedni poziom pH i wspomaga naturalne mechanizmy obronne. Zawarty w formule żelu Undecylenian hamuje rozwój bakterii i grzybów chorobotwórczych, natomiast dodatek Panthenolu nawilża delikatne strefy kobiety i łagodzi podrażnienia. Specjalny dozownik w pompce zapewnia sterylne przechowywanie kosmetyku. Żel do higieny intymnej Active jest przebadany ginekologicznie i dermatologicznie. Jest bezbarwny, łagodny o delikatnej nucie zapachowej.
Wskazania:
  • Do codziennej pielęgnacji miejsc intymnych,
  • W okresie menstruacji,
  • Dla kobiet aktywnych sportowo,
  • Po kąpielach w basenie,
  • Po zbliżeniach intymnych,
  • Dla kobiet podatnych na infekcje i podrażnienia.
Pojemność 400ml
Cena 16 zł

Komentarze

Popularne posty