Clinique, Blushing Blush Powder Blush

Posiadam kolor 107 sunset glow. Na początku jak go zobaczyłam to się wystraszyłam, że jest taki ciemny i w ogóle wydawało mi się że to nie mój kolor, jakiś taki rdzawy. Jednak po użyciu na policzki jestem zachwycona kolorem, trwałością i wydajnością. Podczas aplikacji nie żałuje go sobie, a efekt jest i tak delikatny, naturalny. Mój odcień posiada delikatne drobinki. Podobno nie zawiera tłuszczów. Używam go już bardzo długo a ubytku prawie nie widać. No i co najważniejsze mam go na policzkach cały dzień, a nic u mnie na twarzy nie przetrwa cały dzień bez poprawek. Opakowanie jest ładne i solidne. Jak na razie jest on moim faworytem wśród róży, tylko ta cena trochę odstrasza:( Do różu dołączany jest jeszcze pędzelek, ja nie mam bo róż jest z wymiany i dostałam go bez pędzelka.



Pojemność 6 g
Cena 120 zł

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty