Joanna, Naturia, Peeling myjący z gruszką (wygładzający)

Pierwsze co przyciąga to zapach, jestem wielką fanką owocowych zapachów. Peeling ciała robię rzadko (sama nie wiem czemu?) więc ta mała pojemność jest dla mnie akuratna:) Wcześniej miałam inne zapachy z tej serii: truskawka (super), kiwi (dla mnie syntetyczny zapach), czarna porzeczka (ok) i teraz gruszka, chyba najładniejszy zapach ze wszystkich które miałam do tej pory. Właściwości myjące i ścierające są w porządku, skóra staję się gładsza i ślicznie pachnie. Mam ochotę jeszcze wypróbować inne, który waszym zdaniem jest godny polecenia? Używałyście może kawowego?
Pojemność 100 ml
Cena 5 zł

4 komentarze :

  1. Ja miałam truskawkowy i był według mnie świetny. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie czarna porzeczka pachnie zamarzniętą wodą, a truskawa jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź jeszcze pomarańczę i grejfruta, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za rade, na pewno kupie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*