Essence, Forget it! Korektor 3 w 1

Trzy kolory w jednym pudełeczku. Kolor różowy do maskowania sińców pod oczami, kolor beżowy do maskowania wyprysków i kolor zielony do naczynek. Niestety korektor nie spełnia swojej roli:( Ja używam tylko różowego pod oczy na co dzień. Minimalnie rozjaśnia cienie. Beżowy jest za ciemny dla mnie. Zielony jest za zielony (he he), trzeba by zmieszać go z beżem to może coś by z tego było. Dla mnie są za mało kryjące, nie potrafię nim nic zakryć. Szkoda, bo zapowiadał się fajnie. Na pewno nie kupię go ponownie.

Cena 13,99 zł

3 komentarze :

  1. Podobno taki z Kobo jest niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ciekawe, nie widziałam go w szafie, muszę mu się przyjrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A patrzyłam na niego wczoraj ;) ufff, dobrze że nie wylądował w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*