Essence, Forget it! Korektor 3 w 1

Trzy kolory w jednym pudełeczku. Kolor różowy do maskowania sińców pod oczami, kolor beżowy do maskowania wyprysków i kolor zielony do naczynek. Niestety korektor nie spełnia swojej roli:( Ja używam tylko różowego pod oczy na co dzień. Minimalnie rozjaśnia cienie. Beżowy jest za ciemny dla mnie. Zielony jest za zielony (he he), trzeba by zmieszać go z beżem to może coś by z tego było. Dla mnie są za mało kryjące, nie potrafię nim nic zakryć. Szkoda, bo zapowiadał się fajnie. Na pewno nie kupię go ponownie.

Cena 13,99 zł

Komentarze

  1. Podobno taki z Kobo jest niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ciekawe, nie widziałam go w szafie, muszę mu się przyjrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A patrzyłam na niego wczoraj ;) ufff, dobrze że nie wylądował w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty