Catrice, Ultimate, Nail Lacquer, 170 I Scream Peach

Jak go zobaczyłam to pomyślałam jejku jaka żarówa, raczej nie dla mnie. Teraz wiem że najpierw trzeba spróbować dopiero potem oceniać. Okazało się, że bardzo dobrze czuje się w tym kolorze. Nałożyłam dwie warstwy. Trwałość średnia - 3 dni. Można dostać go tylko w Drogerii Natury. Kosztuje około 10 zł. Ja swój wygrałam w rozdaniu Mizz Vintage. A tak w ogóle to mój pierwszy lakier z Catrice. Minusem jest trudna aplikacja. Mi sprawiła trochę problemów. Musiałam bardziej się przyłożyć niż zazwyczaj.

Komentarze

  1. Podoba mi się kolor. Nie jest "żarówą". Trochę wakacyjny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety w Naturze nie ma Catrice. :/ nie wiem dlaczego.
    ***
    Pani z tej firmy napisała do mnie z propozycją przysłania mi kosmetyków do przetestowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ja też chce takie propozycje:D
    A jak byś kiedyś coś chciała z Catrice chętnie pomogę przy zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ***
    Jak na razie mam odwyk ;D ale jak coś to się odezwę. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w naturze tez nie ma catrice, a w jakiej cenie ten lakier? Bardzo ładnie wygląda na paznokciach.
    zapraszam do mnie na bloga
    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty