Kremy pod oczy

Aktualnie posiadam trzy kremy pod oczy. Moją zmorą są cienie pod oczami. Do tej pory nie znalazłam kremu, który by sobie z nimi radził :(
1. Paramedica, żel ze świetlikiem i herbatą do powiek
Żel o uniwersalnym działaniu. Przynosi ulgę, znosi świąd i pieczenie oczu towarzyszące stanom zapalnym. Działa antyalergicznie, usuwa objawy zmęczenia. Nawilża delikatną skórę wokół oczu i może być stosowany jako codzienny kosmetyk.Używam go latem, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, nawet troche chłodzi
2. Ziaja, Witaminowa, krem pod oczy witamina E, cera dojrzała
Lekki, nieperfumowany krem do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu.
Wyraźnie wygładza zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu, intensywnie nawilża i tonizuje naskórek oraz zmniejsza obrzęki wokół oczu.
Przeznaczony do skóry dojrzałej po 30 roku życia.
Substancje aktywne:
- Olej sezamowy
- Prowitamina B5 (D-panthenol)
- Witamina E Wzięłam go bo wg producenta likwiduje obrzęki wokól oczy, musze przyznać, że delikatnie rozjaśnia cienie
3. The Body Shop, Nutriganics, smoothing eye cream, organic cosmetic
Troszkę ciężki, teraz w zimę się sprawdza, ale jak się zrobi cieplej to chyba będę musiała go odstawić, nie zauważam nic nadzwyczajnego w tym kremie, ma fajne, delikatnie mieniace się drobinki.
Wg producenta wygładza zmarszczki, wg mnie NIE. Nie to żebym miała zmarszczki:D, ale idealnie gładkich okoli oczu nie mam 9szczególnie gdy jestem zmęczona), więc jeśli nie poradził sobie z moimi oczami to na pewno nie poradzi sobie ze zmarszczkami.

 

Komentarze

  1. Ja używam żelu pod oczy z Flosleku. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś z Flosleku i nie byłam zadowolona, ale nie pamiętam jaki bo jest ich sporo, Ty jakiego używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja posiadam krem ziaja, nawet dobry jest. ;)
    zapraszam do mnie nowa notka.
    becisz xoxo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty