Paczka od Viollet

Jest to moja nagroda za drugie miejsce w rozdaniu Viollet. Mam całkiem sporo szczęścia;)

Przy okazji zrobiłam krótkie recenzje rzeczy, które już używałam:)
1.Estetica, musujące kule/kostki do kapieli
Zdążyłam już je przetestować:) Mają przyjemny, delikatny zapach i fajnie barwią wodę. Efekt musujacy mógłby być bardziej odczuwalny.
2. Dove, supreme creamoil fine silk, 1/4 kremu nawilżającego
Niestety jeszcze nie uzywałam, ale w sumie jesli chodzi o mydła to zwracam uwage tylko na zapach
3. Wibo, Extreme Nails, lakier do paznokci z płaskim pędzelkiem, nr 52
Kolor bardzo ładny (mój:)), ciemny fiolet. Trwałość słaba dwa dni. Nałozyłam dwie warstwy. Ogólnie lakier mnie nie zachwycił, na pewno go zużyję, ale nie kupuje tej serii:(

4. Maybelline, Define-A-Line, czarna kredka z gąbeczką do rozcierania
Bardzo fajna, przede wszystkim miękka, mam nadzieję, że będzie też w miarę trwała

5. Dax Cosmetics, Perfecta NutriVita, maseczka na twarz, szyję i dekolt Słodkie Migdały z miodem
Niestety nie dla mnie:( Miałam ją kiedyś i mnie zapychała, na pewno poleci dalej
6. Nivea, Visage, plastry na nos oczyszczające
Dawno temu używałam i teraz widzę, że zmienili kształt plasterków i jak dla mnie to na plus. Wtedy właśnie draznił mnie ten niewygodny kształt, zastanawiałam się nawet czy cos nie tak jest z moim nosem.
7. Marion SPA, termoaktywny duet dla dłoni- peeling i kremowe serum
Peeling na bazie naturalnych łupin z orzecha, zawiera kompleks rozgrzewający, który pobudza krążenie, przyspiesza wchłanianie i działanie składników aktywnych. Delikatnie złuszcza naskórek, zmiękcza zrogowacenia, nadając skórze dłoni wyjątkową miękkość i gładkość.
Kremowe serum regeneruje i wygładza suchą oraz zniszczoną skórę dłoni. Unikalna formuła zawiera glicerynę oraz olej ze słodkich migdałów, które tworzą na skórze delikatny film zabezpieczający naskórek przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniami. Dodatkowo ekstrakty z cynamonu i imbiru działają antyseptycznie i rozgrzewająco. Witaminy E, A i F pomagają zlikwidować szorstkość skóry oraz utrzymać jej prawidłową wilgotność.
Ja zużyłam go na stopy i dłonie, bardzo przyjemny w użyciu chociaż nie przepadam za zapachem cynamonu. Po peelingu dłonie były takie jak po masażu, lekkie, wypoczęte. To był mój pierwszy peeling dłoni. Serum natomiast bardzo dobrze się wchłania.
8. Batonik Kinder, pyszny:)
Miło mi było testować tyle nowych rzeczy:)
Dziekuje Viollet;)

Komentarze

  1. ja bardzo lubię te lakiery mam ze 3 i spokojnie mogę chodzić ok 5 dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze a umnie tylko 2 dni, może uzywasz coś pod niego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie Extreme Nails i uwazam,ze sa naprawde niezle choc faktycznie uzywam pod te lakiery wspomagaczy:)))obowiazkowo NT Foundation II lub Orly Bonder.
    Maseczke Dax'a uwielbiam i jestem uzalezniona od niej ale to juz kwestia potrzeb skory:)
    Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie używałam wspomagaczy, na NT mam chętkę:)
    A z Essence jest jakiś dobry wspomagacz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zechciałabyś wziąć udział w mojej urodzinowej wymianie? Zapraszam. Nie czekaj i dołącz :http://fashionery.blogspot.com/2011/02/propozycja-akcji-wymiany-urodzinowej.html - dobra zabawa gwarantowana. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty