Sensique, Strong & Trendy Nails, lakier do paznokci

O lakierach z tej serii już pisałam tu
Zdania nie zmieniam, nadal są moimi niedrogimi, łatwymi w obsłudze i trwałymi ulubieńcami :)
Dziś pokaże Wam kolorek nr 149 (śliwka)
Na razie 3 dni mam ją na pazurkach, myślę, że dopiero jutro ją zmyje:)



Podoba Wam się? Wiem, że to nie jest letni kolorek, ale teraz zrobiło się tak zimno, że nabrałam ochoty na coś zimowego:))))

Próbki jakie dostałam od Mincer.
Niestety kremy nie dla mojej cery, dwa już sprezentowałam mamie, dwa czekają na nowego właściciela.

7 komentarzy :

  1. ja lubię odcienie fioletu, ale ten kolor nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie same lakiery i ich formuła są ok ;)
    ale jak dla mnie to brak letnich kolorów chociaż jeden mogliby jakiś wtrącić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, a ja bardzo lubie:)

    Red Lipstick też tak myślałam, ale w sumie jest dostępna seria lakierów Sensique, exotic flower, która jest bardzo, bardzo letnia, myślę, że Sensique celowo w serii Strong&Trendy umieściło klasyczne kolory, aby się sprzedawały cały rok, a w limitkach będą dawać coś na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor
    ---
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. równiez posiadam ten lakier i całkiem mnie cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że Wam się podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*