Essence, i love extreme, maskara pogrubiająca

dla wszystkich fanek ekstremum -  ta pogrubiająca maskara spełni wasze oczekiwania! zawiera intensywnie czarne pigmenty  pokrywające każdą rzęsę głębokim kolorem  oraz  niesamowicie dużą szczoteczkę aby uzyskać efekt nadzwyczajnego pogrubienia rzęs

Pojemność: 12 ml
Cena: 11,99 zł
Sklep: Douglas




Zalety:
- naprawdę pogrubione rzęsy
- duża, wygodna szczoteczka
- głęboka czerń
- nie skleja rzęs
- nie osypuje sie
- nie rozmazuje
- wywołuje zachwyt u koleżanek :D
- niska cena

Wady:
- z całą pewnością nie ma:)

Co do zachwytu koleżanek to powiem Wam, ze nie chcą mi uwierzyć, że osiągnęłam taki efekt tuszem za 12 zł i po jednym malowaniu:)



A Wam podoba się efekt? 
Ja wreszcie znalazłam nie drogi tusz do mocniejszych makijaży:)

Komentarze

  1. Nigdy nie ufałam tuszom poniżej 20zł. Ale chyba najwyższy czas zaufać. Efekty są zachwycające tymi tuszami Essence. Chyba przy następnej okazji skuszę się na jakiś w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po skończeniu Grashki polecę po I Love Extreme, kolejna recenzja która mnie do tego przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jeszcze w fazie testów, ale też raczej na plus...

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć, że ten tusz pięknie podkreśla Twoje oczy:) Ja obecnie używam tuszu z My Secret - też jest niezły ale na pewno tak ładnie nie pogrubia jak ten z Essence. Chyba go sobie kupię, bo tamten mi się kończy. Podoba mi się, że jest tani i nie ma wielkiego ryzyka jak okaże się kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  5. no, rzęsy wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, rzęsy wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda na rzęsach. Nie wiem czemu z tej firmy kupowałam do tej pory tylko lakiery. Trzeba spróbować i maskarę.

    OdpowiedzUsuń
  8. no no, faktycznie rzęsy wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi tez sie efekt bardzo podoba!:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny efekt. Chyba tą mascarę można dostać w Naturach :)

    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam opinię użytkowniczki @Mavia !:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutko wygląda na Twoich rzęsach i wieeelki plusik za te ładniutkie kreski ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. aż niemożliwe, że taki efekt ! ;o świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. On ci tak podkręca rzęski? Świetn efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i teraz po prostu MUSZĘ go kupić ! Ach Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mavia, zazwyczaj tusze po niżej 20 zł dają delikatny, co dzienny efekt, ale jak widać można znaleźć i perełki poniżej 20 zł:)

    edtt, :)

    Bella, to czekam na Twoją recenzje;)

    Helen, dziekuje;*

    simply_a_woman, :)

    PureMorning, pewnie nie zwróciłaś na nie uwagi;)

    annawanna, :*

    KOSMETASIA, :)

    Shopaholic, super, że Wam się podoba;)

    Peach, jeśli jest dobrze zaopatrzona to powinny tez tam być:)

    Temptation, :)

    Agnieszka, ach dziekuje za te komplementy;)

    Sunny, :*

    Kosmetykoholiczka, he he lubię kusić:)

    SmoothCriminal, możliwe, możliwe:)

    Lady In Purplee, wydaje mi się, ze troche z natury mam podkręcone, a tusz jeszcze ładnie to podkreśla:)

    FasOla, kolejna skuszona:D

    OdpowiedzUsuń
  17. według mnie powinno byc jeszcze dobre wydluzenie, a skoro ci tusz tego nie daje to mozna sobie przykleic kepki rzęs. Probowałas sobie kiedys przykleic? bo ja wiele razy i najbardziej podpasowaly mi z donegala zobacz soie je tutaj http://www.donegal.com.pl/ a ten tusz jest ok,tez go testowalam ale jadnak wole z maybelline.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty