Essence, stay all day, kremowy cień do powiek

wyjątkowo trwałe cienie! niezwykle wysoka zawartość pigmentu w cieniach  podkreśli makijaż oczu dzięki uwodzicielskiemu look’owi z metaliczną poświatą.  kremowa konsystencja cieni jest szczególnie  delikatna i nie wałkuje się ani nie zbiera w zagłębieniach powiek. stylowe opakowanie przyciągnie wzrok każdego. produkt dostępny w 6 trendy kolorach. 

Pojemność: 5,5 g
Cena: 11,99 zł
Sklep: Douglas


04 stars & stories

Zalety:
- piekne kolory
- ładne, solidne opakowanie
- śliczny, metaliczny połysk
- dobra pigmentacja
- szybka i łatwa aplikacja (ja nakładam palcem)
- wydajność (nie wiem czy uda mi się go zużyć)
- trwałość, ( na pewno są to najlepsze cienie w kremie jakie miałam do tej pory, jednak moje powieki są bardzo wymagające i po całym dniu cień lekko mi się zwałkował w zagłębieniu powieki, ale muszę Wam powiedzieć, że inne cienie w kremie nie wytrzymywały u mnie nawet godziny)

Wady:
- na razie nie widze




Podoba Wam się taki metaliczny połysk?

Komentarze

  1. Piękny kolor, ale średnio lubię metaliczny połysk. Na wieczór będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek. Jeszcze nigdy nie używałam cieni w kremie, ale może okazały by się fajne. Niestety w mojej Naturze jeszcze tych cieni nie ma. Trzeba czekać. Efekt u Ciebie jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, może sie skuszę
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super :) Metaliczny odcień - bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, dla rozjaśnienia, a nawet na całą powiekę z kreską może być jeszcze lepiej! :)
    Atino, dostałaś paczuszkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek wprost idealny do niebieskich oczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie w ostatnim czasie kupiłam cien w kremie Catrice z nowości, ale slyszalam ze te wlasnie essencowe są tej samej jakosci a są tańsze i mają podobne kolory wiec chyba sobie jakiś kupie skoro polecasz:). Twoj odcien fajny, ale ja bym chciala chyba jakiś miedziany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny jest, ale dla mnie zbyt wyrazisty jak na moje makijaże ;). Dlatego miałam go w łapkach, ale sobie darowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jeden cień w kremie i całkiem fajny jest, ładny ale siebie nie wyobrażam w takim makijażu chyba, że jakas imprezka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te cienie. Mam wszystkie kolory, bo nie mogłam się zdecydować :-) To zdecydowanie ta sama jakość co Catrice (mam dwa odcienie), w słoiczku jest 5,5 g (Catrice 5 g), a są tańsze od Catrice. Kolory są podobne, tylko Jennifer's Goldrush z Catrice nie ma odpowiednika w Essence.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te cienie w kolorach 02 i 05. Są naprawdę fajne, no i ta cena;) Ja akurat bardzo lubię wszystko co się błyszczy, taka sroczka ze mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda super. uwielbiam cienie w kremie. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się skusić na jakiś kolor z tych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor świetny, używałabym go jako dodatek do makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda super :D Od dawna poluje na cień w kremie - chyba czas zajrzeć do Natury :D Choć znając moje szczęście wszystkie te cienie będą wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kupiłam ten cień w kremie. DO czasu zakupu tych z Balleriny miałam złe doświadczenia z tego typu kosmetykami. A te esssencowe noszą się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. gdyby nie to ze ostatnio świecę pustkmi jeśli chodzi o portfel to bym sobie je kupiła bo są naprawde sliczne...
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)
    http://damski-swiat.blogspot.com/2011/09/pierwsze-rozdanie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś nie przekonują mnie cienie w kremie, nie wiem dlaczego. Ale kolor super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba najbardziej lubię tę ich kremowość:)takie cienie najbardziej mi odpowiadają. Pisałaś, ze są trwałe, no ciekawa jestem tej trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lejdi Luna, też nie przepadam ze względu właśnie na kiepską trwałość, ale te są naprawdę niezłe;)

    zoila, zgadzam się na wieczór sa idealne, chociaż ostatnio nosiłam je na dniu:)

    Luna18, dziekuje;*

    Majorka, również pozdrawiam:)

    simply_a_woman, :)

    Bella, :)

    Motylica, odpisałam u Ciebie;)

    Yasminella, wcześniej nie nosiłam takich kolorów, teraz już będę:)

    kleopatre, mi w sumie podobają się też pozostałe kolorki:)

    Angiotensyna, ;)

    Agnieszka, a ciekawa jestem jakiej firmy masz ten cień i czy jest trwały?

    Atqa Beauty, czyli essence rządzi:D

    Julia Natalia, dziekuje;* najfajniejsze jest to, że ten makijaż robiłam w kilka sekund;)

    Paulina, ja też jestem troche sroczką:)

    M, :)

    Lady In Purplee, ciekawa jestem Twojego makijażu z tym cieniem;)

    One_LoVe, :)

    Electric_Girl, może jednak uda Ci się go upolować;)

    Wszystko co mnie zachwyca, ja nie miałam tych z Balleriny, fajnie że Tobie tez przypasowały:)

    moniaaa, cienie są w stałej ofercie, więc będziesz miała jeszcze nie raz okazje je zakupić;)

    SmoothCriminal, może masz złe doświadczenia z tego typu cieniami?

    Nestii, tak jak pisałam w notce u mnie się sprawdziły, a nakładałam je na gołą powiekę, ciekawe jak będą nosic się na bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam te cienie w 3 kolorach i bardzo je lubię za trwałość, wykończenie i kolory
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty