Mollon, Pro, lakier do paznokci

Linię MOLLON PRO NAIL LACQUER tworzy KOLEKCJA 20 super trwałych, szybkoschnących lakierów do paznokci.
Formuła lakieru została wzbogacona w utwardzacz, który przedłuża trwałość lakieru do 7 dni.
Wysoka jakość komponentów zapewnia idealną konsystencję lakieru. Wyrafinowaną, klasyczną gamę kolorów uzupełniają odcienie ekstrawaganckie, na każdą porę roku, dnia i każdą okazję.
Profesjonalny pędzelek, doskonale rozprowadza lakier na płytce paznokcia, nie tworząc smug. 

Pojemność: 15 ml
Cena: 20 zł
Sklep: sklepy internetowe, drogerie, mapa-sklepów

nr 19 Splendid Blue 
 Opakowanie przypomina mi trochę lakiery OPI



1. Dostępność - 0,5 (ja jeszcze nie widziałam tych kosmetyków w stacjonarnych sklepach)
2. Cena - 0,5 (średnia 20 zł).
3. Kolor - 1 (przepiękny).
4. Aplikacja - 1 (bardzo łatwa i szybka).
5. Pędzelek - 1 ( wygodny).
6. Krycie - 1 (tu mam dwie warstwy).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Nail Tek Foundation II) - 1 (bez zastrzeżeń)
9. Trwałość - 1 (świetna, nie odpryskuje tylko się ściera)



Inne dostepne kolory


Lakiery Mollon są naprawdę świetne, szczególnie ze względu na to, że nie odpryskują tylko delikatnie ścierają się przy końcówkach. Musze rozejrzeć się za nimi w sklepach stacjonarnych;)
A Wy macie jakieś doświadczenie z kosmetykami Mollon?

Komentarze

  1. Mmmm, fajny kolor. A z kosmetykami tej firmy jeszcze nie miałam do czynienia. Może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że w jednej drogerii w której często bywam Mollon występuje, ale to cała moja przygoda z tymi lakierami. Może kiedyś się na jakiś kolor skuszę :). A ten co masz jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja aktualnie testuje odzywkę do paznokci od nich i jest cudowna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek ładny, i faktycznie budową przypomina troche OPI;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :D Jeszcze nie miałam do czynienia z produktami tej firmy, ale kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam doświadczenia, ale czytam sprzeczne recenzje ;) Niektórzy krytykują właśnie za szybkie odpryskiwanie. Chociaż wiadomo - każdemu leży inaczej :) Ten odcień mnie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam styczności z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w kolorze tego lakieru. O firmie pierwszy raz słyszę. Jakby był tańszy to bym się skusiła.
    zapraszam do mnie na rozdanie: http://kobieta-ja.blogspot.com/2011/09/na-zachete-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. 20 zł jak na lakier to dla mnie przesada, choć jestem w stanie na niektóre kosmetyki ("niektóre" hehe ;) ) wydać dużo więcej. :-)
    Z tych odcieni pewnie przypadłyby mi do gustu kolor 2,3,4,5 od lewej, z pierwszego rzędu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylica, na pewno jeszcze zdążysz ją poznać:)

    Angiotensyna, :)

    Paulina, ciekawe czy u mnie by się sprawdziła:)

    Agnieszka, :)

    Electric_Girl, oj kuszą:)

    Kinga, mi się bardzo podoba, ale wiadomo każdy lubi co innego;)

    SmoothCriminal, :)

    Bella, co jak co, ale odpryskiwać mi nie odpryskuje na szczęście:)

    Chanel, :)

    simply_a_woman, w takim razie wszystko przed Tobą;)

    Agnieszka, no cena nie jest najniższa, ale lakiery mają dużą pojemność:)

    One_LoVe, tak jak już pisałam wyżej, lakiery te mają duzą pojemność, więc nie wychodzi tak bardzo drogo;)jak się jakiś kolor bardzo podoba to myślę, że warto kupić:)

    PureMorning, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, dobrze że u ciebie się sprawdza lepiej niż u mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty