Quiz, Cherie, Beauty Finish, róż do policzków nr 10

Zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu. Sprawia, że nawet poszarzała i zmęczona cera nabiera świeżości i zyskuje młodzieńczy wygląd.
Dzięki jedwabistej konsystencji łatwo się rozprowadzają nadając cerze świetlisty, zdrowy wygląd, ożywiając ją i dodając jej blasku.

Rozświetla cerę dzięki złotym drobinkom, nadając jej tym samym zdrowy wygląd. Skóra muśnięta pudrem staje się bardziej wypoczęta i oczywiście przyciemniona.
Cera wygląda na lekko opaloną i zyskuje naturalny blask.


Pojemność: 16 g
Cena: 5 zł
Sklep: bazary, drogerie,


Zalety:
- ładny, naturalny kolor
- daje raczej delikatny efekt
- rozświetla
- łatwa aplikacja (nie osypuje się, nie robi plam)
- delikatny zapach
- na szczęście nie posiada złotych drobinek
- dość trwały (pod koniec dnia trochę blednie)
- niska cena
- duża pojemność

Wady:
- opakowanie (takie zwykłe)
- dostępność (ja akurat nie mam problemu z kupnem tych kosmetyków, ale wiem, że nie wszędzie można je dostać)

 

Najbardziej podoba mi się ten efekt rozświetlenia;)
Myślę, że za tą cenę warto go wypróbować.

Komentarze

  1. No u mnie nigdzie nie ma tych kosmetyków :/ Fajny ten róż - duży, tani, kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ładnie :D Ja niestety nie widziałam produktów z tej firmy u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w fazie testów nad różami tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie iwdziałam tego rózu u siebie, ale obietnica rozświetlenia kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten numerek - róż jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej firmy nie widziałam u siebie w ogóle. Ale róż ładny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. mam, średnio lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na mnie takich odcieni różu nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania, :)

    Bella, ja akurat mam taki fajny sklepik z kosmetykami Quiz, chociaż całego asortymentu tam i tak nie ma;(

    Kinga, :(

    Cookie, ja ostatnio lakiery widziałam nawet w drogerii po której nie spodziewałabym sie takich tanich kosmetyków:)

    lady_flower123, w takim razie czekam na recenzje;)

    zoila, :)

    Sunny, :)

    Zzielona, ;)

    kasiek., ładnie wygląda na bladej buźce:)

    Agusiak747, :)

    Angiotensyna, szkoda, że u Ciebie nie ma:(

    Julia Natalia, a taki sam odcień masz?

    simply_a_woman, u mnie latem też nie widać;/

    Lady In Purplee, :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat ten odcień nie bardzo do mnie przemawia, ale skoro trwałość taka fajna i cena śmieszna, to może skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że takie perełki nieznanych firm trudno znaleźc w sieciowych drogeriach.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chanel, on nie ma drobinek tylko taką jakby połyskującą poświatę

    Temptation, warto spróbować:)

    domin1ka, w sieciówkach na pewno ich nie znajdziesz;(

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny, ale zbyt świecący ;p
    pokaż jak wygląda na policzkach ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. SmoothCriminal, nie wiem czy uda mi się go złapać bo jest bardzo jasny, a na swatchu specjalnie nałożyłam go więcej, żeby było widać jak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba dostałam ten sam do testów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty