Virtual, maskara Full Screen Size

Wydłużajaco-pogrubiająca maskara Full Screen Size posiada klasyczną szczoteczkę w rozmiarze XXL, która pozwala na pokrycie tuszem nawet najmniejszych rzęs już za pierwszym pociągnięciem.
Duża, wygodna szczoteczka doskonale rozprowadza tusz, dzięki czemu  dociera do każdej rzęsy i efektownie modeluje.
Formuła maskary zawiera wosk japoński, który sprawia, że rzęsy stają się bardziej elastyczne oraz zapewnia lepszą przyczepność tuszu. Składniki tłoczone z oleju nasion jojoba pielęgnują i chronię rzęsy przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Mascara Full Screen Size zapewnia efektowną, głęboką czerń rzęs. Zastosowano w niej  czysty ekstrakt węglowy, barwnik Carbon Black, dzięki czemu tusz zawiera 3 razy mniej pigmentów niż tusz tradycyjny. 
Produkt nie skleja rzęs, nie pozostawia grudek, nie osypuje się i nie rozmazuje.
Pojemność: 8 ml
Cena: 15 zł
Sklep: drogerie, sklepiki osiedlowe




Zalety:
- ładne, różowe opakowanie 
- wygodna, duża szczoteczka
- świetnie rozdziela rzesy
- oraz wydłuża 
- rzęsy rzeczywiście są umalowane po jednym, no może dwóch pociągnięciach szczoteczki:)
- nie skleja rzes
- nie kruszy sie
- nie tworzy grudek
- efekt, raczej dzienny, ale to taki porządny dzienniak:)
- głęboka czerń 

Wady: 
- zbyt duża ilość nabiera się na szczoteczkę (ja wycieram nadmiar w chusteczke)
- średnio z tym pogrubianiem (ale ja i tak zawsze wymagam wydłużenia, pogrubienie może być przy okazji)



 

Ja bardzo polubiłam ten tusz. Lubie taki efekt:) Rzęsy wydłużone i idealnie rozdzielone. Fanki teatralnego efektu na pewno nie będą zachwycone.
A Wy jaki efekt na rzęsach najbardziej lubicie?

Komentarze

  1. Ja wolę mascary pogrubiające, swoje rzęsy mam wystarczającej długości. Ale jakoś tak zawsze trafi, że albo ta mascara też wydłuża, albo końcówki moich rzęs są prawie białe, tak, że ja ich po prostu nie widzę. :D
    Być może zainteresuję się tą mascarą. :)
    Atino, możesz na maila mi wysłać swój adres do wymianki (niczym.motyl@gmail.com), zupełnie o tym zapomniałam! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylica, ja nie narzekam też na długość, ale chce mieć jeszcze dłuższe:D
    Ta fajnie maluje po same końcówki:)
    adres zaraz wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz tak pięknie wyciąga i podkręca Twoje rzęsy, czy to naturalny skręt? Przepiękne sa!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też pragnę wydłużenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jaki daje na Twoich rzęsach bardzo mnie przekonuje do wypróbowania tej maskary ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię pogrubienie :) ale tu nie jest z tym źle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładny ten tusz;) zrobisz kiedyś jaki outfit?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda na Twoich rzęsach! U mnie nie do końca się sprawdził, więc wylądował w rozdaniu.
    Nie lubiłam jego ogromnej szczoty upaćkanej tuszem.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie najważniejsze jest wydłużenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie rozdzielone rzęsy, efekt akurat na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Użyłaś zalotki czy to ten tusz tak ładnie podkręca rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  12. obojetniejaka, myslę, że troszke mam je podwinięte, ale ten tusz ładnie je jeszcze wyciąga:) dziękuje za komplement;*

    Kinga, witaj w klubie;)

    Leila, :) mi sie bardzo podoba taki naturalny efekt;) jeśli wypróbujesz koniecznie daj znać o efektach:)

    simply_a_woman,ja na pogrubienie nie zwracam specjalnej uwagi no chyba, że potrzebuje na jakąś imprezę teatralnego efektu to wtedy pogrubienie i mi by się przydało;D

    Chanel, :)

    FasOla, fajnie, że Wam się podoba;)

    SmoothCriminal, o zaskoczyłaś mnie, nigdy nie przyszło mi to do głowy, ale pomyśle;)

    Idalia, hmm... ja zazwyczaj też wolę mniejsze szczoteczki i jak zobaczyłam tą to się przestraszyłam, ale podczas aplikacji pokochałam tą szczotę, świetnie rozdziela każdą rzęske, a to u mnie jest bardzo ważne, nie lubie posklejanych rzęs;)

    Julia Natalia, również witam w klubie :)

    Lady In Purplee, :)

    Yasminella, efekt bez zalotki, mam zalotkę, ale nie używam bo naczytałam się, że osłabia rzęsy i boję się jej używać:( a efekt to moje naturalne podkręcenie + maskara Virtual:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty