Virtual, Metallic Collection, błyszczyk do ust nr 208

Długotrwały, nadający metaliczny połysk, mocno kryjący produkt, idealnie się rozprowadza na ustach.
Jego luksusowy skład, w którym mieści się między innymi olej winogronowy, zaopiekuje się delikatną skórą Twoich ust.
Długo pozostanie na ustach wszystkich…którzy go spróbowali.
Ps. Błyszczyk jest bardzo wydajny, gąbkowy aplikator nabiera dokładnie tyle metalicznego połysku, ile trzeba, żeby lśnić.


Pojemność: 7 ml
Cena: 10 zł
Sklep: drogerie internetowe, sklepy kosmetyczne i drogerie
Dostępny w 9 odcieniach.


 

Zalety:
-  ładny kolor
- przyjemny zapach
- dość trwały jak na błyszczyk (schodzi równomiernie i stopniowo)
- wygodna aplikacja
- nawilża
- nie waży się
- nie klei się
- ma fajne, delikatne drobinki
- nie zostawia białego śladu
- niska cena

Wady:
- dostepność




Inne dostępne kolorki:


Ciekawi mnie 201 i 205 :)

Opakowanie błyszczyka przypomina mi błyszczyki Loreal Glam Shine. Miałam kiedyś jeden i z tego co pamiętam to wcale nie był lepszy od tego z Virtuala, za to na pewno był droższy;)

Komentarze

  1. Kolor ładny, tylko ja strasznie nie lubię metalicznego połysku .

    OdpowiedzUsuń
  2. 205 zdecydowanie! może być prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, taki bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny, naturalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Leila, a metaliczny połysk jest teraz w modzie;) może jeszcze się z nim polubisz;)

    Lejdi Luna, :)

    Karola, uwielbiam takie delikatne mazidła do ust:)

    Zzielona, dobrze to ujęłaś - naturalny:)

    lady_flower123, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga, widze, że wolisz mocniejsze kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osotatnio stawiam na mocniejsze kolorki na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak taka tańsza ''podróbka'' Glam Shine z L'oreal ;) No i fakt, one kosztują około 30 zł, a tutaj mamy błyszczyk za dychę. Muszę wypróbować i sprawdzić, czy oprócz opakowania jeszcze w czymś są podobne... Dodałam Twój blog do obserwowanych :) Zamierzam wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  9. W opakowaniu odstrasza, ale na ustach ładniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jeden z Loreal Glam Shine i wydaje mi się, że u niego połysk jest dużo mocniejszy, a nie bardzo lubię taki efekt :)
    Ten jest zdecydowanie przyjemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę za delikatny jak dla mnie- może ciemniejsze kolorki w moim przypadku by się bardziej sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny :)

    tak sobie myślę, że błyszczyków tyle na rynku, że można by kupić po 1 egzemplarzu każdej marki a i tak życia by nie wystarczyło na przetestowanie ich wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  13. Yasminella, ja w ciemnych kolorach źle się czuje;(

    Bella, :)

    Chanel, fakt w opakowaniu wygląda na całkiem inny kolor

    Ew., :)

    April, co kto lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  14. simply_a_woman, racja, ja już mam stanowczo za dużo błyszczyków, chyba nigdy ich nie zużyje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty