Bielenda, Eco care, bioorganiczna maseczka z zieloną glinką + dzisiejsze paznokcie:)

Skoncentrowana maseczka twarz & szyja & dekolt o skutecznym działaniu antybakteryjnym, oczyszczającym i ujędrniającym. ANTI – STRESS.
Zwęża pory, zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków, radykalnie usuwa obumarłe komórki naskórka, nagromadzone zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum. Zapobiega powstawaniu zmarszczek. Doskonale odżywia, ujędrnia, poprawia elastyczność zwiotczałej skóry oraz wyrównuje koloryt szarej, pozbawionej blasku cery.

Pojemność: 2 x 5 ml
Cena: około 5 zł
Sklep: drogerie, sklepy kosmetyczne


Zalety:
- dwie oddzielne saszetki (każda wystarczyła mi na jedno użycie)
- przyjemny, dość intensywny zapach
- matuje
-oczyszcza
- odświeża
-wygładza

Wady:
- raczej nie ma


Jak na drogeryjną maseczkę jest bardzo fajna i  po jej zmyciu, widać że cera wygląda lepiej.

Dzisiejsze pazurki:)



Lakiery, których użyłam to:
- Oriflame, odcień twilight, pisałam już kiedyś o nim tu
- Simple Beauty, brokat nr 164 (klik )


Bardzo mi się podoba upiększanie tylko jednego paznokcia:) A Wam?

Komentarze

  1. oooo zapowiada się fajna maseczka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A zwęża pory ta maseczka? Ja lubie dwa pazurki upiększać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga, ja jej używałam na noc, ale na drugi dzień cera mniej mi się błyszczała niż zazwyczaj:)

    yesiwantyouback, :)

    Lady In Purplee, no właśnie nie pisałam o tych porach, bo zawsze mam problem z określeniem, czy są one zwężone czy nie:( Powiedziałabym, że odrobine tak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą maseczkę gdzieś zachomikowaną, z przyjemnością ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię tę maseczkę, Bielenda to ostatnio moja ulubiona marka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty