Simple Beauty, preparat do paznokci matujący lakier

Preparat z serii PROFESSIONAL. Nadaje matowe wykończenie manikiuru. Formuła preparatu sprawia, że błyszczący lakier wygląda na paznokciu jak matowy. Należy stosować na pomalowane paznokcie.

Pojemność: 8ml
Cena: 6,63 zł
Sklep: Simple Beauty

 

Zalety:
- ciekawy efekt
- świetnie matuje (daje satynowy efekt)
- łatwo i szybko możnba zmienić każdy manicure
- dość trwały jak na preparat matujący
- łatwa i bezproblemowa aplikacja
- niska cena 

Wady:
- długo schnie jak na lakier nawierzchniowy


Z góry przepraszam za pomalowane skórki itp. Zdjęcia robiłam zaraz po lekkim podeschnięciu lakieru.



Jak Wam się podoba mat na paznokciach? Nosicie go?

14 komentarzy :

  1. w sumie taki śmieszny mat, jeżeli ktoś nie lubi takiego ostrego, ten może mu się spodobać.
    w sumie ładnie, nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, szczególnie że wg.mnie najlepsze lakiery to właśnie te matowe:P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam matujący lakier z essence, ale jeszcze nie używałam na całe paznokcie. Zaden lakier mi nie pasuje jakos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem lubię się tak pobawić z pazurkami, fajnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze jeszcze nie spotkałam sie z SB lakierami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie matowy efekt,musze sie rozejrzecie za takim produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie matu na paznokciach, jedynie co spodobal mi sie polmatowy lakier GR

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten z Catrice i jakoś nie korzystam, jakoś do mnie nie przemawia ten efekt, wole jak lakier mi się pieknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię matowić lakiery - ale te metaliczne i duochromowe. daje to naprawdę fajny, zamszowy efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj w Inglocie wypróbowałam lakier matujący i byłam zdziwiona, po paru sekundach "lakier" wsiąkł i paznokieć był matowy, i jest aż po dziś :P

    Ja raczej sobie go nie kupie, ale jak jesteście zainteresowane to go polecam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*