Jadwiga, papka do cery trądzikowej

Preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z pryszczami. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.
Stosować punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie; płaszczyznowo na noc na skórę twarzy lub ciała po umyciu skóry.

Pojemność: 30 ml
Cena: 27 zł (teraz w promocji tylko 13,50 zł)
Sklep: Jadwiga, możliwe, że do dostania również w małych sklepach kosmetycznych, pudry kiedyś widziałam:)


Ja stosowałam trzy miniaturki (2ml), tzn. jestem jeszcze w trakcie trzeciej, ale muszę powiedzieć, że produkt jest naprawdę świetny. Już po dwóch trzech zastosowaniach widać efekty. Smarują nią na noc całą twarz i punktowo wypryski.


Bardzo mi przypasowało to miniaturowe opakowanie. W razie wyjazdu zajmie nie wiele miejsca. Chyba sobie zostawię jedno na odlewki:)


Zalety:
- wysusza wypryski, ale całej cery nie (jak to możliwe?)
- pieknie zwęża pory, może na nosku nie zauważyłam dużej różnicy, ale na policzkach widzę duże zmiany
- zapobiega wyskakiwaniu nowych wyprysków
- zmniejsza sebum
- nie ma wpływu na naczynka:)
- aplikacja jest prosta i nieuciążliwa
- papka jest bardzo wydajna (pełnowymiarowe opakowanie wystarczy na pewno na długo)
- cena w porządku, a teraz w promocji to już w ogóle:)


Wady:
- chyba tylko zapach (kamfora), chociaż po kilku użyciach już się przyzwyczaiłam

Po prostu świetny produkt:)
A ta promocyjna cena strasznie kusi. A chętnie poużywałabym papki dłużej, żeby utrzymać i może uzyskać jeszcze lepszy efekt?
Także już wiem dlaczego widywałam papkę w łazienkach znajomych:)

Komentarze

  1. Nie miałam i nigdzie nie spotkałam, ale po Twojej recenzji stwierdzam , że muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. same dobre rzeczy o tej papce :) z chęcią bym spróbowała jej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją mam i sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh taka recenzją , że może się skusze do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio doszlam do wniosku ze sprobuje nie katowac mojej cery produktami anty tradzikowymi hmm wsumie to wogole je ograniczylam a zajęłam się nawilazaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam i sobie chwale jak narazie to moj najlepszy kosmetyk Jadwigi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i nie widziałam, ale na punktowe używanie mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Papke uwielbiam,dla mnie jedyny minus,to w trakcie dłuższego użytkowania,jak sie nałoży za dużo to troszkę się osypuje,ale to szczegół;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, ciekawa promocja, mi też ta papka się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam papkę od lat,przypomniałaś mi,że muszę odnowić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmalowanalala, :)

    yesiwantyouback, naprawdę warto;)

    moher_, :)

    ModelDrink, w dodatku ta promocja -50%

    Yasminella, moja cera też potrzebuje nawilżenia, ale jak już pisałam papka jej nie wysusza:) no i nie czuje, żeby moją cere katowała;)

    Zakręcony świat Wery, najlepszy bo efekty widoczne są natychmiastowo:)

    Lady In Purplee, :)

    Basia8212, a tego nie zauważyłam, chyba oszczędnie ją nakładam:)

    One_LoVe, :)

    burn-it-u, o czyli wiesz o niej wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna kusi mnie ta papka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty