Vipera, Ikebana, konturówka do oczu

Opis produktu
Konturówka do oczu Ikebana:
- podkreśla doskonały kobiecy wizerunek
- aplikacja miękka i delikatna
- doskonały efekt już za pierwszym pociągnięciem kredką
- głęboki kolor doda twarzy wyrazistości i elegancji spojrzeniu
- odpowiednio dobrany kolor współgra z barwą tęczówki

Moja opinia
Jestem jak najbardziej na tak. Kredka jest miękka, a ja tylko takie akceptuje i używam. Testowałam kolor brązowy 261 naomi.


W sklepach znajdziemy, aż 10 kolorów. Moją uwagę przykuł czarny z brokatem (253 sparkle), granatowy (254 ocean) i fioletowy (257 orchid)



Zalety:
- miekka
- intensywny kolor
- łatwa aplikacja
- cena (około 9zł)
- trwałość
- ładne opakowanie

Wady:
- dostepność, w moim mieście widziałam ją tylko w jednym sklepie


Czytaj dalej

Kwietniowe zużycia

1. Ziaja, Jaśmin w płynie micelarnym
Opis produktu:
Jaśminowy płyn micelarny z substancją tonizującą pochodzenia naturalnego do codziennej pielęgnacji skóry dojrzałej 50+.  Produkt testowany dermatologicznie, pod kontrolą lekarzy okulistów. Specjalna receptura ogranicza ryzyko migracji składników do worka spojówkowego.
Działanie 
Zapewnia łagodny demakijaż. 
Skutecznie zapobiega wysuszaniu. 
Zmiękcza skórę oraz redukuje napięcie naskórka. 
Wpływa kojąco na podrażnienia.
Moja opinia
Nigdy więcej. Co do zmywania twarzy nie mam zastrzeżeń, ale jeśli chodzi o oczy to masakra. Zanim się zorientowałam, że to ten płyn mi źle zmywa tusz to straciłam połowę rzęs (no może nie połowę ale sporo mi się przerzedziły). Pierwszy raz spotkałam się z tak słabym płynem do demakijażu oczu. Także nie polecam chyba, że tylko do twarzy.
2. Fa, Active Pearls, antyperspirant w kulce
Opis produktu:
Fa Roll-on Active Pearls zawiera perełki Deo Active Pearls, które pod wpływem ciepła uwalniają dodatkową porcję składników chroniących przed potem.
- 48 godzinna ochrona przed potem-zwłaszcza w sytuacjach wysiłku lub stresu,
- neutralizowanie przykrego zapachu,
- przyjazna dla skóry bezalkoholowa formuła,
- długo utrzymujący się, świeży zapach,
- przebadany dermatologicznie.
Dostępny w dwóch zapachach: Aqua Spirit, Rose Fresh.
Moja opinia
Dość dobry, lubię kulki Fa, ale ta nie bardzo mi przypasowała zapachem. Na pewno wrócę jeszcze nie raz do antyperspirantów Fa, ale do innych wersji zapachowych. 
Dezodorant dobrze chroni przed potem (chociaż wiadomo cudów nie zdziała) i neutralizuje niemiły zapach jaki czasem może się pojawić;)

  
3. Farmona, Tutti Frutti, masło do ciała o zapachu liczi i rambutana

Pisałam o tym maśle tu . Do recenzji chciałam jeszcze dodać, że masło brudzi ręce, nie przeszkadza mi to bo po prostu wystarczy je umyć i po problemie.

 4. Etiaxil, antyperspirant w kulce (bloker)

Opis produktu

Unikalna, opatentowana formuła zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i efektywne działanie - wystarczy go zastosować tylko 2-3 razy w tygodniu, dla całkowitej ochrony. Etiaxil ma postać bezbarwnego płynu, który nie pozostawia żadnych śladów na ubraniu. Nie testowany na zwierzętach.
Moja opinia
Bardzo dobry. Mi wystarczyło użyć go raz na 3-4 tygodnie i zero problemu z potem. Trzeba stosować go dokładnie według zaleceń z ulotki bo w przeciwnym razie czeka nas nie przespana noc z piekącymi paszkami. Zdarzyło mi się nie raz, a wszystko przez pośpiech. Jedyna wada to chyba wysoka cena około 50 zł, ale warto. Polecam osobom z problemem nad-potliwości.


5. Revlon, ColorStay, cera sucha i normalna
Pisałam o nim tu . Muszę dodać, że podkład był świetny. Super krył i wyrównywał niedoskonałości, szkoda, że już mi się skończył:(

6. The Body Shop, krem pod oczy

O nim też już pisałam klik . Taki sobie, więcej go na pewno nie kupie, nie jest wart swojej ceny

7.  Wella, Shockwawes, lakier imponująca objętość
Opis produktu
Dodaj objętości' to linia stworzona specjalnie dla włosów, które potrzebują więcej objętości i sprężystości. Zastosowana w formule kompozycja polimerów i składników odżywczych unosi włosy do góry, tworząc wrażenie większej objętości bez efektu sklejonych włosów. Termo ochrona chroni włosy przed działaniem wysokiej temperatury przy stylizacji.
- odporność na wilgoć
- włosy pozostają elastyczne i miłe w dotyku
- ochrona UV

Moja opinia
Zdecydowanie jest to mój faworyt. Lubie lakiery Welli, ale ten ma dodatkowy plus, a mianowicie jest bardzo wydajny. Miałam go 2 miesiące, a zazwyczaj inne starczały mi tylko na miesiąc.
8. Nair, krem do depilacji o zapachu malin
Bardzo fajny, szczególnie ze względu na zapach. Naprawdę pachnie malinami, ale nie są to same maliny, jednak czuć też ten chemiczny smrodek. Nie wiem czy dostępny jest on w Polsce, przynajmniej ja go nigdzie nie widziałam, a szkoda bo jest niezły i bardzo wydajny jak na tego typu kosmetyk. Teraz wracam do naszej Vanity:)


Nie wiem czemu, ale coś mi się czcionka buntuje:(

Dziś idę na noc kina i zastanawiam się czy dam rade oglądać filmy do 6 rano. Byłyście kiedyś na takiej nocy?



 


 

Czytaj dalej

Lee Radziwiłł w cieniu siostry, Diana Dubois

Bardzo lubię czytać biografie. Można dowiedzieć się naprawdę ciekawych, czasem szokujących informacji na temat znanych ludzi. Najbardziej chyba lubię biografie o kobietach.
Dziś chciałabym Wam polecić książkę Diany Dubois o Lee Radziwiłł siostrze Jackie Kennedy.


Cudownie jest być żoną przystojnego i bardzo bogatego polskiego arystokraty. Dobrze jest być młodszą siostrą wdowy po prezydencie Johnie F. Kennedym. Wygodnie jest mieć znajomości w Watykanie, gdy pewnego dnia chce się unieważnić pierwsze małżeństwo. Miło jest być matką dwojga zdrowych, mądrych dzieci. Przyjemnie jest być co roku zaliczaną do grona najlepiej ubranych kobiet świata. Wspaniale jest być piękną, elegancką, inteligentną, mieć rozmach w działaniu i warunki, by go realizować. Dobrze, ale dla Lee Radziwiłł to ciągle jeszcze za mało.


Z książki tej można się dużo dowiedzieć o Bouvierach, Kennedych, Onassisach i o wielu innych sławnych ludziach.




Serdecznie Wam ją polecam, a gdyby ktoś chciał to chętnie wymienię mój egzemplarz na inną książkę (biografie).


Urban znowu rozdaje 
tym razem są to dwa lakiery Essie

Czytaj dalej

Essence, Nail Art, Cracking Top Coat, lakier pękający

Wreszcie go mam:)
Jestem z niego bardzo zadowolona. Zarówno cena jak i efekt są jak najbardziej na plus:)
Opis z KWC
Baza nawierzchniowa na lakier tworząca niesamowity efekt `popękanych` paznokci. Efekt powstaje już po kilku sekundach po nałożeniu na powierzchnię paznokcia - koniecznie wcześniej pomalowaną innym lakierem lub bazą z tej samej serii, oraz najlepiej w kontrastowym kolorze dla lepszego efektu.


Pojemność 8 ml
Cena 7,99 zł
A Wam jak się podoba efekt?
Czytaj dalej

Safari, lakier do paznokci

Piękny odcień niebieskiego nr 100, super czuje się z tym kolorem na pazurkach:)
Opis producenta:
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.
 
 
1. Dostępność - 0,5 (targi, bazary, małe drogerie)
2. Cena - 1 (niska 2,20 zł, ostatnio troszkę podrożały;)).
3. Kolor - 1 (przepiękna niebieska emaliai).
4. Aplikacja - 1 (bardzo łatwa i szybka).
5. Pędzelek - 1 (długi, wygodny).
6. Krycie - 1 (na pazurkach mam jedną warstwe).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: NailTekII) - 1 (bez zastrzeżeń, kocham NailTeka odkąd go kupiłam to się z nim nie rozstaje:)))
9. Trwałość - 0,5 (na razie tyle bo nosze go dopiero drugi dzień).
10. Zmywanie - 1 (podejrzewam, że bezproblemowe bo to już mój nie pierwszy lakier z tej serii).


A to moje dzisiejsze zdobycze z Essence, kupione na pół z Tż-tem:)  Wreszcie udało mi się zastać coś fajnego w szafie. Ten czarny lakier to pękacz, ktoś w sklepie odkleił naklejkę, a że to była ostatnia sztuka więc nie wybrzydzałam. Kosmetyki te tak łapczywie złapałam, że aż Tż - et się ze mnie śmiał:D A ja po prostu bałam się, że ktoś mi je zwędzi sprzed nosa.


 Także moja wish lista troszkę się skróciła:)

Rozdanie
do wygrania tusz i puder:)

 
Czytaj dalej

Zielona herbata - zdrowy styl życia

Zielona herbata napój przyrządzany wyłącznie z liści herbaty chińskiej (Camellia sinensis), które poddane zostały w czasie przetwarzania jedynie minimalnej oksydacji. Zielona herbata pochodzi z Chin i jest połączona z wieloma kulturami w Azji.(http://pl.wikipedia.org/wiki/Zielona_herbata)


Dzięki piciu jedej filiżanki zielonej herbaty możmy znacznie poprawić swoje zdrowie, oraz wyglądać lepiej i czuć się zdrowiej. Zielona herbata wpływa pozytywnie na odchudzanie, oraz na regulacje pracy organizmu.
Wykazano, że spożycie zielonej herbaty powoduje zwiększenie spalania tkanki tłuszczowej podczas spoczynku oraz zapobiega otyłości.

Właściwości zielonej herbaty:

*Skład chemiczny liści herbaty jest bardzo bogaty i obejmuje związki garbnikowe, alkaloidy: teofina, teobromina, związki purynowe, lecytyna, kumaryny, witaminy B1, B2, B5, K, PP, olejek lotny i bardzo liczne związki mineralne zawierające wapń, magnez, żelazo, sód, fosfor, miedź, fluor, mangan, krzem i jod oraz barwniki: chlorofil, ksantofil, karoten, tealawinę i tearubiginę

*Zielona herbata zawiera olejki eteryczne, aminokwasy, witaminy: C, E, K, a także sole mineralne

*Chroni przed zawałem serca, stymuluje krążenie, reguluje ciśnienie krwi

*Działa przeciwko kamieniom w wątrobie, nerkach i pęcherzu moczowym

*Łagodzi w znaczny sposób dolegliwości związane z reumatyzmem i chroni organizm przed jego wystąpieniem, działa pobudzająco i odprężająco

*Dzięki zawartości katechiny obniża poziom cholesterolu całkowitego, wpływając jednocześnie na wzrost cholesterolu HDL, hamuje proces arteriosklerozy naczyń wieńcowych i mózgowych

*Hamuje predyspozycje do koagulacji (zlepiania) płytek krwi, chroni przed zawałem i udarem mózgu, jej przeciwkrzepliwą skuteczność przypisuje się epigallocatechinie

*Dzięki taninom charakteryzującym się działaniem przeciw bakteryjnym, zielona herbata jest dobrym środkiem w chorobach o podłożu zapalnym (grypy, biegunki, stany zapalne śluzówki jamy ustnej lub dziąseł)

*Zielona herbata jest najbogatszym źródłem fluoru spośród wszystkich pokarmów, wzmacnia zęby i kości, chroni przed próchnicą

*Dzięki goryczom reguluje wydzielanie żółci, pobudza trawienie, neutralizuje nadkwaśność gastryczną, wspomaga odchudzanie

*Posiada właściwości przeciwutleniające, likwiduje wolne rodniki - spowalnia proces starzenia

*Aktywne związki m.in: katechiny i taniny wykazują działanie antyrakowe i antymutagenne.
(http://www.eherbata.pl/gatunkiherbat/zielona)

Ja bardzo często pije zieloną herbatę ze skórką grapefruita z Biedronki i z cytryną z Rossmanna. Czarnej herbaty już nie pije w ogóle.
Czytaj dalej

Fitomed - łagodne kosmetyki ziołowe

Nawiązałam bardzo fajną współprace z firmą Fitomed 


Na razie będę testować dwa produkty dla blond piękności ;) A mianowicie szampon do włosów koloryzowanych (odcienie jasne) "Rumianek i płatki słonecznika" i odżywkę ekstraziołową do włosów koloryzowanych (odcienie jasne) "Rumianek i płatki słonecznika".




A Wy znacie kosmetyki tej firmy? Ja słyszałam dużo dobrego o ich płynach do twarzy.


Czytaj dalej

Catrice, Papagena, nowa limitownaka

 Catrice zawozi Was do dzikiego i egzotycznego świata!
Od maja do lipca 2011 roku. Ciekawe kiedy będzie u nas?

 

Absolute Eye Colour Quattro

C01 Rumble in the Jungle , C02 Birds of a Feather

 

Eyeliner Pen

C01 White Eyes, C02 Papa-Greener, C03 Welcome to the Jungle


Feather Lashes

 

 

Blush Stick

C01 Tigerlily, C02 Bird of Paradise

 

 

Gold Nuggets

 

 

Crystal Clear Gloss Stick

 

C01 Tigerlily, C02 Bird of Paradise


Ultimate Nail Laquer

C01 Enter the Undergrowth, C02 Welcome to the Jungle, C03 Amazonian Gold, C04 Bird of Paradise 


Jedyne co mnie zaciekawiło to puder.  A Was?


Rozdania 

u Ferrou
 do wygrania m.in.


u kmb1
 

Czytaj dalej

Wszystkiego najlepszego:)

Życzę Wam pięknych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
Czytaj dalej

Hean, Stay On, baza pod cienie

Opis producenta
Utrwalająca i wygładzająca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu.
Cena 10,49 zł
Pojemność 14 g


Jest to moja druga baza pod cienie. Pierwszą była baza Joko. Musze wam powiedzieć, że potrzebuje ich obu. Baza Joko jest jednak trwalsza i przedłuży trwałość cienia ciut dłużej od bazy Hean, ale wiadomo baza Joko jest bardzo ciężka w użyciu, dlatego bazy Hean używam na co dzień a Joko tylko na większe wyjścia (różne imprezy).

Zalety:
- niska cena
- duża pojemność
- wydajność
- bardzo łatwa aplikacja
- podbija kolor cienia
- przedłuża trwałość cienia (czasem cały dzień, czasem zdarza się troszkę krócej)

Wady: 
- trudno dostępna



 
Wiem, że ciężko jest dostać kosmetyki Hean dlatego podaje stronę na której są podane adresy sklepów  http://www.hean.pl/site.php?action=&urlMain=1,61,,&
Może Wam się przyda:)


Rozdanie
u Hexxany

Czytaj dalej

E.l.f., Liquid Eyeliner, płynny eyeliner, black

Mój pierwszy produkt tej marki:)


Skusiłam się na niego bo miała być łatwa i precyzyjna aplikacja. Niestety okazało się to nieprawdą. Mi jako dopiero co uczącej się rysowania kresek w ogóle nie wychodzi:( Ale znalazłam na to sposób:) Do malowania używam pędzelka z crystal eyeliner Essence.




Zalety:
- trwałość, kreska trzyma się cały dzień
- kolor, głęboka czerń
- szybko schnie
- cena 10 -15 zł

Wady:
- aplikator
- dostępność, chyba tylko przez internet 
Zdjęcia moich kresek, oczywiście jeszcze nie są takie piękne, ale będą :D Pracuje nad tym:)





Czytaj dalej

Hean, Colour Obsession, lakiery do paznokci

Ta sam historia co z różami, lakiery nie są nigdzie dostępne:( ale zapewne niedługo pojawią się w sprzedaży:)
Testowałam trzy przepiękne kolory :)


1. Dostępność - 0 (nie ma jeszcze ich na rynku)
2. Cena - 1 (inne lakiery Hean kosztują od 3,99zł do 6,99 zł).
3. Kolor - 1 (wszystkie trzy kolory na pewno będę nosić, czarny ma delikatne drobinki, brąz jest matowy taki troche kawa z mlekiem, lawendowy fiolet z delikatnym shimerem).
4. Aplikacja - 1 (bardzo łatwa i szybka).
5. Pędzelek - 1 (mały, wąski, ale dość wygodny).
6. Krycie - 0,5 (pełne krycie przy dwóch warstwach).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Trwałość - 0 (na drugi dzień już odpryskuje).
9. Zmywanie - 1 (bezproblemowe).

System oceniania pochodzi od cammie , której serdecznie dziękuje za udostępnienie mi go, zawsze miałam problem z opisywaniem lakierów, teraz jest mi łatwiej:)
System troszkę zmodyfikowałam bo ja lakiery testuje bez wspomagaczy.


czarny nr 454


 brązowy 487


fioletowy 488


Który kolor Wam się najbardziej spodobał? Mi fiolet;)


 Rozdanie
u AgathaRueDeLaPrada
 
Czytaj dalej