Alphol Omega Plus - nutrikosmetyk nowoczesnej kobiety

Parę dni temu rozpoczęłam kuracje kapsułkami młodości dla zdrowia i urody

Suplement ten dba o Naszą skórę, włosy i paznokcie uzupełniając dietę w Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) omega-3 (z oleju lnu), omega-6 (olej z ogórecznika) i omega-9, selen, witaminy C i E oraz biotynę.


Dla kogo przeznaczony jest Alphol Omega Plus? 

Dla osób, które:
  • dbają o siebie :)
  • mają problemy ze skórą, włosami i paznokciami
  • dostrzegają pierwsze oznaki starzenia się skóry: zmarszczki, przebarwienia
  • żyją w stresie, nie dosypiają, zażywają leki
  • odchudzają się, nie spożywają ryb i ich przetworów, są wegetarianami
  • mają absorbującą pracę
  • przebywają w klimatyzowanych pomieszczeniach

Działanie aktywnych składników Alphol Omega Plus :
  • odżywiają, regenerują i chronią wszystkie komórki organizmu, dzięki czemu skóra staje się gładka, jędrna i dobrze nawilżona.
  • pozytywnie wpływają na układ nerwowy i pracę mózgu, mają właściwości antydepresyjne, łagodzą niekorzystny efekt stresu.
  • opóźniają procesy starzenia organizmu tworząc  kompleks antyoksydantów, który wymiata wolne rodniki

Stosowanie:

- 2 kapsułki dziennie do 40 roku życia
- 4 kapsułki dziennie powyżej 40 roku życia

Przez chwile się zdenerwowałam, bo myślałam że będę musiała je brać dwa razy dziennie;/ Dopiero później dotarło do mojej główki, że mogę brać 2 kapsułki raz dziennie:)

Jedno opakowanie zawiera 60 kapsułek (wystarczy na miesięczną kuracje) i kosztuje około 35-40 zł


Podobno efekty są już widoczne po około 3 tygodniach!

Stosowałyście ten suplement? Jeśli tak, to czy byłyście zadowolone?

Komentarze

  1. Pierwsze słyszę, ale zaciekawiłaś mnie i czekam na recenzję :) Cenowo jednak średnio wypada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się wydaje, że wszystkie suplementy tego typu kosztują tak od 30 zł w górę?

      Usuń
    2. w aptece zawsze można znaleźć jakiś tańszy z też dobrym składem, ale wiadomo, że nie o każdym się słyszało ;)

      Usuń
  2. troszkę drogo w porównaniu do innych suplementów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam cen wszystkich suplementów, parę lat temu udało mi się kupić za niecałe 20 zł, ale to była porządna promocja w jednej z aptek w moim mieście:)

      Usuń
  3. Ciekawy produkt, ale staram się nie barć tabletek. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od czasu do czasu biore:) szczególnie na wiosnę i na jesień mój organizm potrzebuje dodatkowego wzmocnienia:)

      Usuń
  4. Nie znam, ale jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry artykuł. Jednak pamiętajmy, że nic ani nikt nie zadba o nas lepiej niż my sami. Najlepszą obroną na zniszczoną skórę, włosy i paznokcie jest odpoczynek. To właśnie wtedy nasze ciało się regeneruje. Zadbajmy o dobry sen. Mi na moją bezsenność pomógł modafinil apteka online

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty