Euro 2012 - czyli naklejki na paznokcie ;)

Dawno już nie używałam wodnych naklejek. Jak byłam nastolatką to używałam ich dosyć często:D Były dołączane do różnych młodzieżowych gazet. Cieszę się, że zostało mi przypomniane jaki to łatwy i szybki sposób na ozdobienie paznokci;)


Na co dzień nie oglądam piłki nożnej, ale Euro 2012 i meczów polskiej reprezentacji nie mogę przegapić. Obym nie była wtedy w pracy;/


Naklejki są bardzo proste w obsłudze


Pierwszy krok to wycięcie wzorów, których chcemy użyć.
Ja na pierwszy raz wybrałam tylko dwa. Chciałam je tylko przetestować, żeby nie zaliczyć wpadki na Euro:D


Drugim krokiem jest włożenie naklejek na chwile (10-20 sekund) do wody


Po czym odklejamy naklejkę (mi przy dotknięciu same odeszły od papierka) i przykładamy do paznokcia. Mamy jeszcze chwilę, żeby ewentualnie naklejkę przesunąć jeśli nie udało nam się wycelować w wybrane miejsce. Gotowe:)


Warto też pociągnąć paznokcie lakierem nawierzchniowym. Mycia rąk bez warstwy nawierzchniowej naklejki nie wytrzymają;/ 


Ja naklejałam je na wyschnięty lakier. Czytałam gdzieś w internecie, że należy naklejać je jeszcze na mokry lakier. Tej metody nie polecam! Jest na pewno trudniejsza.


Jedyny problem jaki napotkałam podczas całej tej zabawy to w która stronę nakleić naszą flagę? Czy ja mam ją widzieć poprawnie czy może odbiorca? Jak myślicie?


Naklejki dostępne są jeszcze w wersji dla kibica reprezentacji:
- Francji
- Niemiec
- Włoch
- Hiszpanii
-Anglii
- Portugalii
- Grecji
- Holandii

Cena za zestaw to 9 zł w sklepie internetowym


 Jak Wam się podoba efekt? Naklejki nałożyłam na bezpieczną bazę (nude), ale może macie jakieś pomysły na coś bardziej żywszego?

26 komentarzy :

  1. Takie naklejki to dobra sprawa, bo jeśli byśmy chcieli robić takie wzorki ręcznie lakierem to zajęło by to chyba z pare godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i nie każdy ma takie zdolności;/

      Usuń
  2. ja nie używam takich naklejek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego? jest jakiś konkretny powód?

      Usuń
  3. Oj... ja jestem raczej na nie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chodzi Ci w ogóle o naklejki wodne czy o ten konkretny wzór?

      Usuń
  4. Fajnyy bajer z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog! będę zaglądać do Ciebie częściej!
    w wolnych chwilach zapraszam do mnie;)
    ps. obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. eee lepiej samemu zmalować, flaga itp to żadna sztuka, 2 kolorowe kreski ;)
    naklejki kiczowato trochę wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można namalować, ale nie każdy ma czas i wprawę;D
      a z tym kiczem to chyba przesadziłaś? xD

      Usuń
  7. Te naklejki kojarzą mi się tylko z naklejkami dla nastolatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, no ja jako nastolatka nosiłam je bardzo często:D ale jako kibic naszej reprezentacji na pewno jeszcze ich użyje;))

      Usuń
  8. ja zdecydowanie fanem piłki nie jestem:P więc takich naklejek nie potrzebuję :P zresztą ostatnio jestem za leniwa na eksperymenty z paznokciami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat naklejki są właśnie dla leniwców:D bo bardzo łatwo i szybko się je aplikuje:)

      Usuń
  9. ja jestem wielką fanką piłki nożnej, ale to już lekka przesada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, na jednym paznokci nie widzę przesady:D

      Usuń
  10. koncepcja naklejek mi się podoba, ale za piłką nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naklejki na paznokcie są bardzo fajne, bo szybko można zrobić jakiś fajny wzorek, ale naklejki z flagą czy innymi atrybutami kibica to dla mnie przesada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to przecież tylko zabawa:))

      Usuń
  12. A mi się one podobają, no bo czemu niby nie? Równie dobrze przesadzonym i kiczowatym można nazwać flagi malowane na twarzach przez kibiców. Każdy wyraża takie rzeczy na swój sposób i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też pomyślałam o malowanych flagach jak czytałam komentarze;) a dla mnie to taka zabawa, tak samo jak moje naklejki ze znaczkami BMW na zlot fanów tej marki:D, które dostałam od przemiłej blogerki;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*