Co zabieram ze soba na wyjazd - cz.I pielęgnacja

Wyjazd był krótki (3 dni), a do kosmetyczki i tak musiałam zapakować sporo rzeczy;/
Jak uda mi się gdzieś dostać próbkę lub miniaturkę to zazwyczaj chomikuję ją właśnie na wyjazd, żeby nie targać ze sobą dużych butli.


1. Antyperspirant
2. Żel pod prysznic (miniaturka)
3. Mydło w płynie (miniaturka)
 4. Balsam do ciała (miniaturka)


5. Chusteczki do demakijażu
6. Chusteczki odświeżające
7. Mała pasta do zębów
8. Odlewka płynu do higieny intymnej


9. Krem pod oczy
10. Próbki (kremy, szampon, odżywka do włosów)


Opalanie
11.Olejek do opalania
12. Krem z wysokim filtrem


Na zdjęciach brakuje
13. Szczoteczki do zębów
14. Lakieru do włosów 
15.Miniaturki perfum

To jest mój wyjazdowy niezbędnik. Razem 15 produktów (próbki liczyłam razem).
Wasze wyjazdowe kosmetyczki z pielęgnacją wyglądają podobnie? 

Komentarze

  1. Jest wszystko co potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że ja miniaturek nie używam .
    Zazwyczaj jak wyjeżdżam to na długo i nie sprawdziłyby mi się takie małe produkty :)
    Biorę pełnowymiarowe i upycham wszystko po torebkach , haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram sie zawsze zachować umiar, ale różnie mi to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie to zależy od rodzaju wyjazdu, ale generalnie staram się minimalizować ilość (i wielkość) zabieranych kosmetyków i zawartość mojej kosmetyczki przypomina Twoją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już dawno nie błam na dłuższym wyjeździe, pewnie wtedy musiałabym zabrać więcej pełnowymiarowych kosmetyków:)

      Usuń
  5. ja też zawsze dużo zabieram ze sobą. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. na wyjazdy też zazwyczaj biorę próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zwykle biorę miniaturki albo próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywalam kiedys tego olejku do opalania jest calkiem niezly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go pierwszy raz i jeszcze nie miałam okazji używać, nosze go ze sobą, ale jakoś w tym roku nie po drodze mi opalania;)

      Usuń
  9. Ja to chyba miałabym problem z zabraniem tak małej ilości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, czyli rozumiem, że Twoja kosmetyczka jest dużo większa:D

      Usuń
  10. A mnie ten filtr ciekawi, używasz go do buzi? Jak się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarz boję się go nałożyć;/ używam go tylko do ciała, na twarz mam krem z Iwostinu, na zdjęciu jest tylko jego odlewka:)

      Usuń
  11. Też się powoli zaopatrzam w produkty na wyjazd:) wybrałam te małe z Rossmana, bo jade na krótko, a one zajmują bardzo mało miejsca. Chyba przydadzą mi się chusteczki do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie chusteczki są dużo wygodniejsze niż nawet miniaturka mleczka czy micela bo jeszcze płatki trzeba zabrać:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty