Meble z palet

Oglądając jakiś program w telewizji typu Dekoratornia trafiłam na odcinek, w którym był pokazywany stolik zrobiony z palety. Od razu podchwyciłam temat i zaczęłam szukać w internecie inspiracji.
Tż już dostał zlecenie na taki oto stolik:)

Niestety Tż nie podziela mojej ekscytacji i nie spieszno mu do roboty;/ Już mu odpuściłam kółka bo w sumie nie potrzebne mi będą i zaoferowałam pomoc przy malowaniu:)

Kilka innych pomysłów jak wykorzystać palety







Podobają Wam się takie meble?

Komentarze

  1. wow !!!!!!!!! ale swietny pomysl - bardzo mi sie podoba!!!!!!!!! musze sobie cos takiego wyczarowac:))))))))))))) swietna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  2. do ogrodu tak, do domu jakoś mi się nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam takie samo zdanie ;)

      Usuń
    2. no ja raczej do domu też nie chce takich mebli, ale nigdy nie mów nigdy;D
      ja stolik chce na taras, bo akurat ostatni jaki miałam połamał się;/

      Usuń
    3. A dlaczego zalezy jak kto zrobi. W studiu jogi do którego chodziłam trenerka zrobiła sobie z palet biurko i taki niski kawowy stolik do tego szkło drewno bielone i naprawdę superowo to wygląda!!Ale to też zależy do jakiego wnętrza

      Usuń
    4. w sumie jeśli taki mebel zostanie wykonany przez fachowca to pewnie ma on dużo lepszy wygląd niż taki amatorski stolik (czyt. mój)

      Usuń
  3. ja też jestem za tym, żeby postawić to w ogrodzie, ale pod warunkiem, że dom jest w wiejskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie najważniejsze jest, żeby mebel spełniał swoją funkcje, no i podoba mi się taki styl:)

      Usuń
  4. Lubię taki klimat:) W rodzinnym domu mam kwietnik zrobiony z palet- świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli już dawno znałaś zastosowanie palet w ogrodzie;D
      ja ostatnio dostałam jakieś palety na spalenie, jeszcze ich nawet nie widziałam, ale może się nadadzą:)

      Usuń
  5. pomysł z łóżkiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki stolik to też sama chętnie bym zrobiła:D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmm mam palety mam pana M :) będę mieć stolik w ogrodzie (chyba) ;) super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się taki efekt niezbyt podoba. A zdolnosci manualnych nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, to już kiedyś widziałam i bardzo mi się podobało !

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalne i przepiękne jak dla mnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, widziałam gdzieś pomysł na wyspę kuchenną i wyglądało to bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuje, że pewnie wszystko da się zrobić z tych palet;)

      Usuń
  12. Mąż mojej kuzynki najwyraźniej wyprzedza trendy - od miesiąca pracuje nad balustradami na taras, które robi właśnie z palet :D i powiem Ci, że super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie chciałam coś takiego jak urządzałam mieszkanie, ale na to trzeba niestety mieć trochę miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w małym mieszkanku nie ma co zagracać, lepiej mieć trochę przestrzeni:)

      Usuń
  14. Nie które wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wszystko wygląda. Pozdrawiamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mój stolik z europalet prawie gotowy :) Użyłam 2 palet po 10 zł ( pomalowałam je na biało tak, aby prześwitywało drewno), 4 kółek, a jako blat szkła zbrojonego ( z drucianą kratką )
    Najbardziej pracochłonne jest szlifowanie drewna ( bez końca, bo zawsze są jakies zadziory), no i malowanie. Zostało nam jeszcze połaczenie palet, zamontowanie kółek. Jutro odbieram szybe od szklarza...
    Ciesze sie jak dziecko, choc nie wiem, jak to będzie się prezentowało w moim pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku zazdroszczę:) chętnie bym zobaczyła efekt końcowy;)

      Usuń
  17. Do tego stolika ogrodowego z palet przydałoby się jeszcze krzesełka z palet i z ogromnymi poduchami żeby było wygodnie. Pięknie by to wyglądało i pasowało do siebie. Nawet kotek otrzymał swoje siedzisko <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty