Avon, SuperShock Gel Eyeliner Pencil

Żelowa formuła pomaga w wykonaniu idealnej kreski, będącej doskonałym akcentem podkreślającym każdy makijaż oka. Miękki wkład ułatwia rozprowadzenie wzdłuż linii rzęs, pozwalając na narysowanie kreski o grubości, jaka odpowiada nam najbardziej.
Dostępna w 7 odcieniach.

Pojemność: 
Cena: 23zł/promocja 14 zł
Sklep: konsultantki, Allegro


Pisałam kiedyś już o tej kredce, ale o innym odcieniu, a dokładnie o fioletowym (plumful)
Musze przyznać, że jak na razie fiolet rządzi;)


Brąz jest całkiem przyjemny, aczkolwiek jakoś bardziej przemawia do mnie plumful.


Zalety:
- ładny, intensywny kolor
- łatwa aplikacja (kredka jest bardzo miękka)
- trwałość (cały dzień)
- dobra cena, szczególnie w promocji;)


Wady:
- zdarza się, że w katalogu nie ma w promocji wszystkich odcieni;/
- mało wydajna



Idealna kredka do szybkiego, codziennego makijażu.
Mam jeszcze ochotę na inne kolory;)

Komentarze

  1. Fioletowa ma genialny odcień, brązowa jakoś taka jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za kredkami, ale te są dość popularne i chwalone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam czarna i wielbie ponad wszystkie czarne kredki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak nie lubię Avonu tak te kredki są naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie przepadam za Avonem ,ale te kredki to prawdziwy HIT:)

      Usuń
  5. Musze się w końcu skusić na jakąś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie miałam a już tyle pozytywnych opinii na jej temat słyszałam. Strasznie ciekawi mnie ten produkt :)

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja brązowa jest moją ulubioną kredką ever. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem wielką fanką czarnej kredki ;) moim zdaniem jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta kredka !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam sporo dobrych opinii na temat tych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba sobie zamówię , tylko że czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten brąz prezentuje się niezwykle ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty