Dermedic, HYDRAIN3 HIALURO, koncentrat balsamu nawadniający skórę

 Koncentrat balsamu, który mam z wrześniowego Shiny Boxa według producenta zapewni nam
  • Wygładzenie przesuszonej skóry
  • Wielogodzinną ulgę dla wysuszonej i napiętej skóry
  • Skoncentrowaną siłe nawadniania skóry
  • Doskonałą pielęgnacje rąk i stóp
  • Do codziennego stosowania.
  • Ratunek dla skóry odwodnionej
  • Skoncentrowaną ilość składników aktywnych
  • Nie utłuści odzieży
Pojemność: 200 g
Cena: 27zł
Sklep: apteki stacjonarne i internetowe


Balsam zawiera składniki aktywne: 

woda termalna

 hydroavena HpO

kwas hialuronowy

mocznik-UREA
 Stanowi naturalny składnik NMF, w naskórku występuje w stężeniu 1-2%. Produkt syntetyczny w postaci proszku rozpuszczalnego w wodzie i alkoholu, nie rozpuszczalny w tłuszczach. Zastosowanie kosmetyczne: dla uzyskania nawilżenia, wygładzenia naskórka, zwiększa elastyczność skóry

gliceryna
 Dzięki właściwościom higroskopijnym wiąże cząsteczki wody w naskórku. Stanowi składnik NMF

masło Shea
 Surowiec otrzymywany z pestek owoców. Ma duże powinowactwo do warstwy lipidowej naskórka, wzmacnia cement międzykomórkowy warstwy rogowej. Przyspiesza proces regeneracji. Stanowi naturalny filtr przed promieniami UV. Ma właściwości kojące, natłuszczające


Tubka była zabezpieczona folią ochronną.


 Zalety: 
- wygodne i miłe dla oka opakowanie
- folia ochronna, dzięki której mamy pewność, że nikt wcześniej nie otwierał naszej tubki
- bardzo dobrze nawilża (przynosi natychmiastową ulgę przesuszonej skórze)
- ma gęstą konsystencje
- szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu
- wszechstronne zastosowanie (ręce, stopy i ciało)
- delikatny, przyjemny zapach
- przystępna cena

Wady:
- nie ma


Ja nie mam większych problemów ze skórą ciała, ale czasem od noszenia spodni moje nogi są przesuszone i zdarza się, ze mnie lekko swędzą. Taki balsam to dla nich ratunek. Mi bez problemu wystarcza aplikacja co drugi dzień.


Największą zaletą tego balsamu jest to, że zawiera on w swoim składzie mocznik, który jak wiemy jest świetnym nawilżaczem chyba dla każdego typu cery. A już na pewno dla cery odwodnionej i mieszanej, która potrzebuje porządnego nawilżenia.

Komentarze

  1. Jak skończę moje masło do ciała z TBS to chyba się skuszę na Twoją propozycję, skoro aż tak bardzo nawilża ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam za bardzo porównania do TBS, bo użyłam tych masełek ze dwa razy dopiero, ale sądzę, że ten balsam z Dermedic jest lepszy po względem nawilżania:) TBS może tylko kusić zapachami:)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki Dermedicu. Mocno nawilżają i koją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też;) najlepiej wspominam Normativ, normalizujący krem matujący do skóry tłustej i mieszanej oraz Emolient, lotion do ciała:)

      Usuń
  3. Właśnie skończyłam krem do twarzy z tej serii i do twarzy nie bardzo się nadawał ale do ciała był całkiem dobry. I zastanawiam się nad zakupem tego koncentratu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale przyznam, że zaciekawiłaś mnie tą recenzją :) W zimie często mam przesuszone policzki więc myślę, że fajnie by się spisał :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarz go nie nakładałam, ale możesz spróbować:)

      Usuń
  5. Czyli sprawdza się:)
    Ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, aplikowałam go przed chwilą. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nim, że dla niektórych jest za mało nawilżający, jak na taki koncentrat...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty