Rossmann, Synergen, antybakteryjny puder w kompakcie

Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.

Pojemność: 9g
Cena: 9,30zł
Sklep: Rossmann


Do pudru dołączona była gąbeczka, którą po pierwszym użyciu wyrzuciłam.


Zalety:
- niska cena
- wygodne i dość trwałe opakowanie
- jasny odcień jest naprawdę jasny (w tym przypadku jest to 03 sand)
- łatwa i przyjemna aplikacja
- nie zapycha porów
- średnio matuje
- jest bardzo wydajny
- lekko kryje

Wady:
- wymaga poprawek w ciągu dnia
- niewygodna gąbeczka


 Jest spora szansa, że jeszcze kiedyś do niego wrócę;)


Jest to naprawdę niezły puder w jeszcze lepszej cenie. Warto go wypróbować i sprawdzić jak zachowa się na Waszej cerze. Ja swój kupiłam dodatkowo w promocji, wiec zapłaciłam jeszcze mniej;D

Komentarze

  1. Też go używam, tylko obecnie jest dla mnie zbyt jasny,ja lubię tą gąbeczkę. Mógłby tylko na dłużej matowić skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem mało opalona, więc kolor mi pasuje;) a na długie matowienie polecam puder Kryolan:)

      Usuń
  2. mnie nie podoba się w nim ta odwrócona numeracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie gdyby nie blogspot to pewnie kupiłabym ten ciemniejszy;/

      Usuń
  3. słyszałam wiele dobrego o nim, ale sama nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej wolę pudry transparentne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wole transparentne, ale nie jest to wymóg konieczny;)

      Usuń
  5. O tym pudrze czytałam wiele dobrego. Pamiętam, że sama chciałam go kupić, ale oczywiście nigdzie nie mogłam dostać najjaśniejszego odcienia. Obecnie wolę pudry sypkie, sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go noszę do szkoły, aplikuję gąbeczką lub pędzlem ale o wiele bardziej wolę pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go mam, ale jakoś nie jestem zachwycona :x

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tym pudrem, bo mimo, iż nie mam problematycznej skóry bardzo zatyka pory i uczula:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam go nigdy,ale czytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego pudru już 4 lata i choć kupię inny to zawsze do niego wracam. Nie narzekam na niego, ale ja potrzebuję czegoś co dłużej matuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam sypki puder Kryolan:) naprawdę świetnie matuje:) jak jest bardzo gorąco to na puder Synergen nakładam niewielką ilość właśnie Kryolana;)

      Usuń
  11. Ja jakoś nie mam przekonania do Synergen, nie wiem skąd mi się to wzięło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nacięłaś się na jakimś produkcie? u mnie totalnie nie spisał się peeling do twarzy (ten różowy);/

      Usuń
    2. no właśnie nigdy nic nie używałam, ale te opakowania mi się wyjątkowo nie podobają i może stąd ta niechęć(?)

      Usuń
  12. używałam tego pudru przez całą naukę w liceum, jednak od 2 lat już nie stosuję go tak częśto jak kiedys- i wieksze finanse to i różne kombinowania i szukania tego naj pudru ;)- ale ten oceniam naprawde bardzo dobrze nie zatykał, nie zapychał- nic w tym rodzaju, minus to jednak zbyt maly wybór kolorów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ja o nim wiem dopiero od roku;D a co do odcieni to rzeczywiście mały wybór, ale mi akurat przypasował ten najjaśniejszy:)

      Usuń
  13. Puder jest dość jasny, ale dla mnie i tak za ciemny. W moim przypadku najlepiej sprawdzają się transparentne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten puder, u mnie sprawdza się chyba najlepiej z dotychczas używanych produktów :) W przeciwieństwie do osławionego pudru bambusowego ten wyjątkowo dobrze matowi moje tłuste czoło :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie polubiłam się z nim, zapchał mnie i robił plamy ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest dobry, ale nie na tyle dobry by na stałe zagościł w mojej kosmetyczce. Wolę mój Manhattan:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny produkt za niska cene. U mnie prawie nigdy nie mozna dostac najjasniejszego 03

    OdpowiedzUsuń
  18. jest rewelacyjny, odkąd poleciły go dziewczyny z youtube'a kupuje go regularnie i w tym samym kolorze, nie zmieniłabym go na żaden inny, jest naprawdę super, za taką niską cenę!
    Tylko rzeczywiście gąbeczka beznadziejna, ja od razu wyrzucam, bo ja aplikuję zawsze puder pędzlem, także dla mnie to bez różnicy tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty