Wymiany i inne zdobycze;)

Już jakiś czas temu wymieniłam się z
Obowiązkowo muszę się pochwalić bo produkty są naprawdę ciekawe:)


Spodenki Cropp z wymiany na wizażu:)

pasek jest mój;

I uwaga! Pierwszy raz zakupiłam zimowe buty w sierpniu:) Ten model był już w zeszłym roku, ale wtedy potrzebowałam czegoś na płaskim spodzie. Przymierzyłam z ciekawości i musiałam je wziąć:D Tym bardziej, że była tylko jedna para w moim rozmiarze.


Podobają się Wam? Są bardzo wygodne:)

Małe zakupy kosmetyczne


Herbatka wiśniowo - bananowa z Rossmanna.


Każda saszetka z herbatą jest oddzielnie zapakowana:)


Stopki. U mnie goszczą po raz pierwszy. Zazwyczaj baleriny nosze na gołą stopę. Postanowiłam jednak sprawdzić czy wygodniej jest chodzić z takimi stopkami;)

+ broszka

Budzik z Biedronki. Był tylko ten model. Ogólnie trochę się zawiodłam na jakości, nie jest taki jak go sobie wyobrażałam, ale za tą cenę (niecałe 27 zł) to myślę, że i tak warto go kupić.


I jednak skusiłam się na żelową obudowę do telefonu;)
Fajnie wygląda, ale nie jest do końca funkcjonalna bo nie ma wycięcia na boczny przycisk, tylko ma taką jak by wypustkę, którą muszę mocno gnieść paznokciem;/


To by było na tyle:D 
W planach mam jaszcze zakup zegarka na rękę i szamponu (ostatnio pokończyły mi się zapasy i mogę bezkarnie coś dokupić).

Komentarze

  1. fajne zdobycze :D szczególnie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymiana:) ja jeszcze nie miałam okazji skorzystać, ale domyślam się, że to całkiem niezła frajda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty ! <3
    I ciekawi mnie ta płukanka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) Jestem ciekawa tych produktów z Marion!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki do włosów Marion i spodenki podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marion ma niezłe produkty do włosów.Polecam ci odżywkę w sprayu z olejkiem arganowym, jeżeli jeszcze jej nie miałaś. Herbatki z Rossa też bardzo lubię, a moją ulubioną jest karmelowy rooibos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że u mnie ciężko dostać jakiekolwiek kosmetyki z Marion;/

      Usuń
  7. Świetne spodenki ! Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdobycze :) daj znać jak tam Marion ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki z wymiany bardzo ciekawe :)
    Ostatnio głośno o tej kąpieli do włosów Mariona ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. maseczka z drobinkami jest obłędna *.* stosuję ją zamiast bazy. pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne butki :) też mam zamiar kupić kilka kosmetyków z marion :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty