Essence, Breaking Dawn, liner w płynie

Vampire look z magicznym linerem! Liner w płynie posiada pigmenty odbijające światło, które dodatkowo podkreślają Twoje spojrzenie. Cienki pędzelek gwarantuje szybką i precyzyjną aplikację.
Dostępny w kolorach: 01 alice had a vision - again, 02 jacob,s protection

Pojemność: 4 ml
Cena: 9,99 zł
Sklep: Douglas, Super Pharm, Tesco extra, Hebe


Mój odcień to 02 jacob's protection. Jest to liner z niebieskim brokatem, ale dosyć stonowanym. Nie jest to typ choinkowy;)


Zalety:
- delikatnie podkreśla oko
- wygodny i precyzyjny aplikator
- trwałość (cały dzień)
- brokat (bez dyskotekowego efektu)

Wady:
 - dla niektórych może być wadą to, że jedno pociągnięcie nie daje całkowitego krycia

Swatche nie wyglądają zbyt zachęcająco;/


Mimo to ja się bardzo z nim polubiłam. Po pierwsze jest idealny do delikatnego podkreślenia dolnej powieki:)


Po drugie bardzo ładnie wygląda na czarnej kresce:)


Tu dla porównania liner solo na górnej powiece. Efekt jest bardzo delikatny.


 Ciekawa jestem czy Wam się spodoba? 

26 komentarzy :

  1. Na czarnym rzeczywiście świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam go na czarną (żelową) kredka z Avonu:)

      Usuń
    2. Ja na nią lubię nakładać zielony eyeliner, który normalnie jest za jasny wtedy też cudnie wygląda ;)

      Usuń
    3. musze pokombinować z innymi linerami:)
      a te żelowe kredki to już chyba całkiem Avon wycofał;/

      Usuń
    4. Poważnie, wycofane? Co za dziady...dobry produkt.

      Usuń
    5. ostatnio nie widziałam ich w żadnym katalogu;/

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam tych produktów w rękach, ale podobno czeka na mnie liner i coś czuję i widzę, że się nie polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a który kolor? jeśli fioletowy to tym bardziej jestem ciekawa ;)

      Usuń
  3. Ładnie podkreśla kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię go na pewno - właśnie dzięki Twojej recenzji. Świetnie wygląda na kredce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ze Ci się spodobał:) życzę miłego noszenia i tajemniczego spojrzenia;)

      Usuń
  5. na czarnej kresce jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się na czarnej kresce, od czasu do czasu lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na czarnej kresce wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt na dolnej powiece oraz na czarnej kredce bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam fioletową wersję- na ciemnej kredce wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie zachwyca, choć na czerni wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*