Dermedic, Normativ, maseczka aktywnie matująca + posumowanie Shiny Boxa

Maseczka zawiera kompleks składników aktywnych intensywnie matujących skórę. Preparat zwęża rozszerzone pory skóry, minimalizuje przetłuszczanie się skóry, reguluje wydzielanie się sebum. Pozostawia skórę matową i gładką.
Składniki aktywne: Velvesil 125, Gliceryna, Amidon de Mais, Dry Flo PC, Alantoina, Zincidone
Pojemność: 10g
Cena: 8zł
Sklep: apteka



Zalety:
- podział na dwie saszetki
- kremowa, delikatna konsystencja
- nie uczula, nie piecze
- matuje (na 3-4 godziny)
- lekko zwęża pory
- szybko się wchłania (nie straszymy domowników;D)

Wady:
- cena, jak na saszetkę, to mogłaby być tańsza

Producent zaleca pozostałości po masce usunąć wacikiem, jednak ja wole ją zmyć, bo później na twarzy maska się wałkuje;/



Podsumowanie listopadowego pudełka


Na początku najbardziej zachwycił mnie zestaw (szampon i odżywka) od L'Occitane. Podczas testów na własnej skórze i włosach moje zdanie się nieco zmieniło i najfajniej używało mi się mydełka Bentley Organic i maseczki Dermedic
Z niecierpliwością czekam na grudniowe pudełko:)Tym bardziej, że coś mi się obiło o uszy, że zespół ShinyBox szykuje nam wielką niespodziankę na święta;)

Komentarze

  1. Jeśli zwęża pory to skuszę się jak będzie na jakieś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 zł to za dużo niestety (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie jak za saszetkę to cena wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie maseczka w saszetce może max kosztować 5zł

      Usuń
  4. Jak jest dobra to można się skusić, zresztą często bywają super promocje w aptekach. Używałam tej maseczki i fajnie matuje, a skóra po niej gładka. Stosuje dość czeto i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty