Linea Dolcezza, krem do rąk Bio Helan

Z olejkami tymianku i cytryny, pestek winogron oraz słodkiego migdała, masłem shea i woskiem pszczelim.  Ochronny, zmiękczający i oczyszczający. 

Nie zawiera furanokumaryn i izomerów.
Produkt hipoalergiczny – potwierdzone badaniami dermatologicznymi.
Składniki pochodzenia naturalnego – 98 %, rolnictwo ekologiczne – 13 %.

Produkt niewegański (zawiera miód i wosk pszczeli).
 
Pojemność: 100ml
Cena: 29 zł
Sklep: Belekos 
 
 
Zalety:
- bardzo dobry skład (znajdziecie go trochę niżej)
- wygodne opakowanie (szczególnie nakrętka)
- nawilża 
- regeneruje
- jest wydajny
- długo pachnie (chociaż zapach nie do końca trafia w moje gusta, nad ranem jest już o wiele lżejszy i przyjemniejszy)

Wady:
- bardzo intensywny zapach (słodka cytryna i tymianek, mi trochę przeszkadza tymianek)
- nie wchłania się do końca, pozostawia lepką warstwę


SKŁADNIKI:  AQUA/WATER,  MEL (HONEY) EXTRACT,  PRUNUS AMYGDALUS  DULCIS (SWEET ALMOND) SEED  OIL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) BUTTER**, GLYCERIN, SHEA BUTTER OLEYL ESTERS**, CETEARYL ALCOHOL**, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, CERA ALBA (BEESWAX), FRAGRANCE*, XANTHAN GUM, THYMUS VULGARIS (THYME) EXTRACT, DICAPRYLYL ETHER**, CETEARYL GLUCOSIDE**, DICAPRYLYL CARBONATE**, CITRUS LIMONUM (LEMON) PEEL OIL*, COCO-GLUCOSIDE**, HEXYLDECYL LAURATE**, HEXYLDECANOL**, COCONUT ALCOHOL**, SODIUM PHYTATE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID. *LIMONENE
 
 
Do właściwości pielęgnacyjnych nie można się przyczepić. Krem dobrze dba o moje dłonie. Męczy mnie jego zapach (powoli się do niego przyzwyczajam) i ten efekt tłustych rąk. Jednak ze względu na dobry i naturalny skład chętnie się jeszcze z nim pomęczę;)
 

Komentarze

  1. Ładne opakowanie:)
    Zapach tymianku też by mi pewnie średnio pasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ten zapach taki nie za ciekawy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. 29 zł za krem do rąk,o nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest jeszcze tak bardzo drogi;) krem ma 100 ml i bardzo dobry skład, ale ja tez zazwyczaj kupuje takie do 10 zł:)

      Usuń
  4. aj nie lubię lepkiej warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też nie i dlatego nie sięgnę po nie go drugi raz;/

      Usuń
  5. Też nie lubię zapachu tymianku i stąd od święta tylko używam go, więc nie dla mnie ten kremik ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty