Świąteczne herbatki

U mnie już trochę czuć świątecznego klimatu:) Kilka ozdób, świeczek i aromatyczne herbatki robią swoje.


Wiśnie w Rumie

Herbata owocowa na bazie hibiskusa o niebanalnym aromacie i znakomitym smaku.

Składniki:
- hibiskus,
- wiśnie suszone,
- rodzynki,
- kawałki ananasa,
- aromat rumowy.


Pyszna i bardzo owocowa:)
Posmak rumu jest wyczuwalny i przypomina mi pobyt w górach;) Do tego kawałki ananasa można spokojnie wyłowić i zjeść:)))

50g/4,15 zł
Skworcu


French Brandy

Smak tej herbaty przywodzi na myśl dojrzałe kiści winogron w rumie z lekką nutą wanilii.
Daje jasny napar o wyrazistym smaku i aromacie.
Sposób przyrządzania: zalać wodą o temperaturze 90°C i parzyć około 2-3 minuty.

Skład:
· Formosa Oolong,
· rodzynki,
· aromat,
· kwiaty granatu,
· wanilia,
· kwiat słonecznika.


Najsmaczniejsza z całej trójki:) Aromat rumu również przenosi mnie do pięknych wspomnień z pobytu w Bukowinie Tatrzańskiej. Dodatkowo wyczuwam delikatną (na szczęście) nutę wanilii, która dodaje całego smaczka:)
50g/4,45zł
Skworcu


Zakazany owoc

Składniki:
- czarny bez
- rodzynki,
- kawąłki jabłka i buraczków
- owoce dzikiej rózy
- jezyny
- borówki amerykańskiej
- czarnej porzeczki
- kawałki białej czekolady
- plasterki wiśni
- pączki róży i płatki róży
- aromat


Bardzo owocowa:) Myślę, że będzie idealna dla moich bratanków:)
50g/3,99zł
Aktualnie ta herbata jest niedostępna na stronie Skworcu


Świąteczna herbat to i kubek musi być świąteczny;)
Już wyciągnęłam zeszłoroczny prezent:))

W tle piernik z Biedronki:)  

A jak Wasze przygotowania do Świąt?
 

Komentarze

  1. U mnie również już wszędzie są ozdoby świąteczne :) a aromatyczne herbatki piję od kiedy zaczęła się jesień :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez pije herbatki od jesieni, ale te smaki są wg mnie bardziej świąteczne;D

      Usuń
  2. u mnie jeszcze nic się nie dzieję, bo wszyscy jeszcze pracują :)
    pewnie na następny weekend będzie pośpiech i nerwy :D
    a herbatki prezentują się smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wszystko dzieje się wcześniej, za to stopniowo i spokojnie:)

      Usuń
  3. wiśnie w rumie bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają mega smakowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze cisza przedświąteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie smakowe herbaty ja zaopatrzyłam się w mieszankę z żurawiną http://www.sklepzherbatami.pl/?winter-tea-collection-(kolekcja-zimowa),44
    Ma intensywny aromat no i to prawdziwa cejlońska z certyfikatem a to też ma dla mnie duże znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za link, ale ja rzadko pije czarną herbatę;/

      Usuń
    2. Ja też nie piję często ale raz na jakiś czas przyda się odmiana i urozmaicenie :)

      Usuń
  7. ja ostatnio nie piję zbyt wiele herbatek. tymczasowo przestawiłam się na kawę, ale gdy będę już mieć wolne w okresie świątecznym to z przyjemnością będę się rozkoszować aromatem herbat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kawę staram się pić jak najrzadziej, ale różnie to bywa;D

      Usuń
  8. Mam herbatkę Wiśnie w rumie, ale ze sklepu Czas na herbatę. Uwielbiam, zawsze ją kupuję w zimie. Moja wersja nie zawiera jednak ananasa, tylko herbata czarna, suszone kandyzowane wiśnie i aromat rumowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja już ozdabiam wszystko co się da ;D uwielbiam świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty