Sylwestrowe paznokcie

Jutro wyjeżdżam na trzy dni, stąd już dzisiaj sylwestrowy post;)
Mam nadzieje, że mój mani wytrzyma do sylwestra w nienaruszonym stanie.


Postawiłam na szmaragdową zieleń z dodatkiem złota.


Skórki są jeszcze niedopracowane, ale spieszyłam się, żeby złapać dobre światło do zdjęć.



Aby manicure przetrwał jak najdłużej użyłam dobrej bazy i utwardzacza.


- Eveline, diamentowa odżywka
- Miyo, Mini Drops, nr 61 cyber green
- Essence, Colour&Go, nr 67 make it golden
- Essence, Colour&Go, nr 94 gold fever (mam go pierwszy raz na paznokciach)
- Wibo, utwardzacz do paznokci

A Wy na jaki kolor stawiacie?

Komentarze

  1. Bardzo ładny, ja stawiam na niebieski brokatowy lakier ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myslałam o niebieskim, ale planuje zrobić sobie też szmaragdową kreskę, więc ostatecznie wybór padł na szmaragd;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :*
      szmaragd, w rzeczywistości jest bardziej intensywny:)

      Usuń
  3. uwielbiam takie połączenie, coś cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne , ale ja osobiście nie lubię takiego połączenia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! Sylwestrowo-karnawałowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. to złotko z essence też mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne! udanego sylwestra życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny :) U mnie będzie albo zwykła czerwień albo nude :))

    Buziaki,Magda
    PS.Baw się dobrze! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych dwóch wybrałabym czerń, oczywiście z dodatkiem złota:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. on jest taki metalik, pięknie błyszczy w sztucznym świetle;)

      Usuń
  10. Uwielbiam tego typu kolory na paznokciach :)
    Pobaw się i za mnie w sylwestra! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co moja droga, Ty się nie będziesz bawić?

      Usuń
    2. No trochę plany się posypały i właściwie w ostatniej chwili dowiedziałam się, że jednak będę się bawić :D

      Usuń
    3. no to fajnie, że jednak była okazja do zabawy;)

      Usuń
  11. Ja z racji tego, że mam czarną sukienkę postawiłam na klasyczną czerwień + brokatowy top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty, fajne te paznokcie - rzeczywiście kojarzą się z tym świąteczno-karnawałowych okresem, jaki obecnie jest naszym udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba pomaluje sobie Fireworks z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo rzeczywiście sylwestrowe :D ale ładne!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej postawię na czerwień, możliwe, że połączę ją ze srebrem. Życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty