Tymofarm - świateczne życzenia:)

Jakiś czas temu (w lutym) miałam przyjemność testować suplement
 firmy Tymofarm
 
 Suplement ten dba o Naszą skórę, włosy i paznokcie uzupełniając dietę w Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) omega-3 (z oleju lnu), omega-6 (olej z ogórecznika) i omega-9, selen, witaminy C i E oraz biotynę.
 
Dziś listonosz przyniósł mi przesyłkę niespodziankę z życzeniami i próbką suplementu Alphol


Bardzo miły gest ze strony firmy:) To moja pierwsza karta świąteczna w tym roku.


Dwa listki wystarczą mi na dwutygodniową kuracje. Ciesze się, że na sylwestra będę miała ładną cerę:) U mnie pierwsze efekty były widoczne już po tygodniu.

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jak się sprawdzę te tabletki :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podlinkowałam słowo w lutym, po kliknięciu przekieruje Cię do recenzji z kuracji, którą rozpoczęłam w lutym;)
      również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rzeczywiście miło :) Mnie tak Rossmann zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli dostałaś pierniczki? super:)

      Usuń
    2. Tak, dwa pójdą na choinki a jeden głównie dla Lubego do spałaszowania :D

      Usuń
  3. U mnie tylko paczka z Choisee... po ponad 2 tyg od złożenia zamówienia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam o tych opóźnieniach;/ najważniejsze, że już dotarła:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty