Yves Rocher 50% taniej!

Taką informacje otrzymałam na maila:)

Do Świąt pozostało już tylko 7 dni! Jeśli jeszcze nie masz prezentów,  to już najwyższy czas. Dlatego YR ptzygotowało dla Ciebie listę produktów idealnie nadających się na prezent, które są dostępne 'od ręki' na magazynie. Złóż zamówienie do jutra (wtorek 18.12.2012) do północy i wybierz dostawę kurierem a otrzymasz je jeszcze przed Wigilią!



 Ważne: wszystkie produkty dostępne na magazynie są oznaczone ikoną


Dodatkowo z tym newsletterem otrzymujesz rabat 50% na zakupy i dostawę gratis!
Twój unikalny kod promocyjny to: 4PPLHPWC
Aby kod był aktywny wartość koszyka przed naliczeniem rabatu musi przekroczyć 149zł.

Nie wiem czy ten kod jest naprawdę unikalny? Myślę, ze można go wykorzystać wiele razy więc jeśli macie ochotę na tą promocje to próbujcie:) 

Komentarze

  1. Dostałam tę samą ofertę ale numer kodu mam inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może i jest unikalny, ja nie będę korzystać z promocji, także swój kod chętnie oddam:)

      Usuń
  2. Ja na razie jestem całkowicie spłukana , więc odpuszczę, ale mam nadzieję, że ktoś skorzysta!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat z YR nie potrzebuje aż tylu kosmetyków;/ a zamówienie trzeba zrobić duże;/ ale po obniżce na pewno się opłaca;)

      Usuń
  3. Też dostałam tą ofertę ale nie skorzystam, portfel się obraził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to nawet nie pamiętam kiedy się zapisywałam do newslettera YR?

      Usuń
    2. Ja kiedyś od nich zamawiałam kosmetyki, stąd mają mojego maila :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty