Zakupowe zdobycze;)

Mały nalot na Biedronkę.
Płyn micelarny, zmywacz do paznokci i saszetka z peelingiem i maseczką do stóp:)


W Super Pharm udało mi się znaleźć lakier Essence w starym opakowaniu.
Spineczki z H&M


Moje stare złotko się kończy wiec postanowiłam je czymś zastąpić, Niestety odcień make it golden nie występuje w nowej buteleczce;/



Moje pierwsze Yankee Candle, które kupiłam w DDD w
Mydlarni Hebe
Długo czekałam na przesyłkę, ale ostatecznie i tak jestem zadowolona;)


Korale. Spodobało mi się zapięcie.
To mniejsze serduszko jest na magnes, nie wiem czy je będę nosić;/


Nauszniki, trochę inny model.


W tym roku nie planuje więcej zakupów. Czekam do stycznia.
Oby się udało;D

Komentarze

  1. bahama breeze są idealne na te zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda:) bahama breeze poszedł jak pierwszy;) my z Tz-em lubimy takie klimaty;)

      Usuń
  2. ja oszczędzam, ale zakupy jak najbardziej ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oszczędzasz na coś konkretnego? wtedy łatwiej trzymać się postanowienia;)

      Usuń
  3. Maska do stóp z perfecty mi się nie spodobała ;p do dłoni też nic szczególnego. Też kupiłam płyn micelarny i ten zmywacz, oba świetne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Yankee Candle baaardzo mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie jestem zadowolona, podoba mi się to, ze zapach jest delikatny, nie duszący, ale wyczuwalny:)

      Usuń
  5. Ładny ten odcień z Essence, choć chyba bardziej podoba mi się ten co ci się skończył :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowego jeszcze nie używałam, więc nie wiem jak wygląda na paznokciach, patrząc na butelki tez wole stare złotko:)

      Usuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tego płynu micelarnego z Biedronki, jak przetestujesz to koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nauszniki są świetne, bardzo takie lubię i noszę je nawet do czapek :D
    a lakierki essence są super- idealne na karnawał i dają tyle możliwości na co dzień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie nie mogę się przyzwyczaić do tych nauszników, trochę mi przeszkadzają;/

      Usuń
  8. daj znać jak ten płyn micelarny się sprawuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dam znać, tylko jeszcze go nie używam bo aktualnie mam napoczęte dwa inne preparaty do demakijazu;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty