Zepter w grudniowym pudełku ShinyBox

Zepter Krem na dzień do cery suchej i wrażliwej 
Cena rynkowa 64zł/50ml  

Zepter Krem na noc do cery suchej i wrażliwej 
Cena rynkowa 64zł/50ml  

Zepter Naszyjnik inspirowany stylem marynistycznym (prezent) 
Cena rynkowa 17,50zł



 Zepter, Swiss Nature
krem na dzień do cery suchej i wrażliwej
 
 
Doskonały, szybko wchłaniający się, jedwabisty krem, który nawilża, odżywia, chroni i zmiękcza skórę przez cały dzień. Krem na dzień SWISS NATURE jest idealnym podkładem pod codzienny makijaż, chroniącym skórę prze promieniowaniem UV-A i UV-B.
O właściwościach leczniczych i ochronnych dla Twojej skóry.
 
 
Ja akurat nie mam cery suchej, ale postanowiłam sobie wypróbować te kremy:)
Krem na dzień mi nawet przypasował. Nawilża, nie zapycha i nie zwiększa wydzielania sebum. Myślę, że zimą mogłabym go używać.

Zepter, Swiss Nature
krem na noc do cery suchej i wrażliwej


 Doskonały krem na noc o działaniu nawilżającym i odmładzającym skórę. Krem na noc SWISS NATURE łatwo się wchłania i pozostawia skórę gładką i delikatną. Poprawia jędrność i elastyczność skóry oraz utrzymuje właściwy poziom nawilżenia naskórka.
 
 
Krem na noc jest dużo treściwszy i niestety mojej mieszanej cerze niezbyt przypasował. Jest gesty, ale szybko się wchłania. 
 
 
 Zepter 
naszyjnik inspirowany stylem marynistycznym
 
 
 Jako naszyjnik sprawdzi się tylko do przemyślanych stylizacji. Na pewno nie na co dzień, dlatego koniecznie chce go przerobić na bransoletkę;D
 
 
Niestety na bransoletkę jest ciut za duża i nie ładnie to wygląda;/
Aby ją trochę skrócić zrobiłam jeden supełek.


Myślicie, że mogę ją tak nosić?

Komentarze

  1. Bransoletka z supełkiem wygląda ciekawie.
    Nie lubię próbek, chyba potrzebuję więcej czasu na ocenienie produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie lubie próbek;/ ale ciekawa byłam tej firmy;)
      fajnie, ze Ci sie supełek spodobał;)

      Usuń
  2. Uroczy ten naszyjnik przerobiony na bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również przypadł mi do gustu ten naszyjnik przerobiony na bransoletkę, sama rozglądam się za czymś takim na rękę ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka cudowna, do letnich zestawów będzie jak znalazł, chociaż jako naszyjnik być może też wyglądała by ciekawie:)

    zapraszam do mnie http://motylakosmetologia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda z tym supełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze - ta bransoletka wygląda jak sznurek do związania zasłon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie mam takich sznurków ani zasłon więc mi się tak nie kojarzy;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty