Fitomed - płyn do kąpieli z koncentratem ziołowym Kwiat Lipy

Składniki bioaktywne: mydlnica, kwiat lipy, rumianek prawoślaz, nagietek, substancje nawilżające i osłaniające.

Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.

Działanie: zmiękcza wodę, zapobiega wysuszaniu się skóry, odpręża, uspakaja.

Polecany przez dermatologów: dla osób źle tolerujących wodę miejską oraz wysokopieniące preparaty do kąpieli, w celu zapobiegania wysuszania się skóry.


Pojemność: 300ml 
Cena: 11,50zł
Sklep: Fitomed


Ja posiadam opakowanie o pojemności 100ml. Był to gratis do zakupów;)


Zalety:
- produkt nie testowany na zwierzętach
- w składzie na drugim miejscu wyciąg z ziół
- dobrze myje
- nie wysusza
- ma przyjemny, delikatny, ziołowy zapach
- konsystencja wodnista - przy płynie mi to nie przeszkadza, bo i tak wlewam go bezpośrednio do wanny
- duża pojemność (300ml)

Wady:
- słabo się pieni, miłośniczki piany na pewno będą zawiedzione;/
- barwi wodę na brązowo


Zdarza mi się go używać zamiast żelu pod prysznic. Zapach jest ziołowy, ale relaksujący i nienachalny. Ciekawa odmiana dla osób, które sięgają zazwyczaj po drogeryjne kosmetyki do kąpieli.


Wcześniej miałam okazje używać tego samego płynu, ale w innej wersji zapachowej - Kwiat Arniki. Szczerze to już nie pamiętam tamtego zapachu;/ ale właściwości i konsystencja są takie same;)

Komentarze

  1. zapowiada sie obiecująco
    to-co-daje-szczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko przeczytałam "Kwiat Lipy" i już miałam wizję lata :)
    A płyn bardzo mnie zaciekawił, już sobie zapisałam do listy kosmetyków, które chce wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak muszę mieć pianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z tej firmy odżywkę do włosów i szampon. mają fajne składy, zapach też mi odpowiada, ale niewydajne to jak nie wiem :/ dlatego nie kupię więcej... sama odżywka starczyła mi na 4 razy, dziś ją skończyłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam odżywkę, ale mi starczyła na dłuzej;) moze masz długie włosy i dlatego szybciej wykończyłaś, ale 4 razy to stanowczo za mało;/

      Usuń
  5. z fitomedu jeszcze niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to musisz to koniecznie zmienić:D ja najbardziej lubię od nich hydrolaty, oleje i płyny w sprayu do twarzy;)

      Usuń
  6. Nic nie miałam z tej firmy, ale jako fanka kąpieli, na pewno pomyśle o tym płynie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam firmę fitomed za ich szampon do ciemnych włosów i tonik do cery tłustej. Jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a toniku chyba nie miałam;/ albo mnie pamięć zawodzi

      Usuń
  8. mi by raczej nie przypasował, nie przepadam za zapachami ziołowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też nie jestem wielką fankom ziołowych zapachów, ale ten jest ok i od czasu do czasu fajnie go użyć tak dla odmiany;)

      Usuń
  9. Właśnie skończył mi się płyn z Avonu, jednak na razie nie planuję żadnych zakupów i używam soli :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty