Farmona Tutti Frutti i zawartośc wczorajszych siat z Rossmanna;)

Czekam na kilka paczek, ale listonosz dziś przyniósł mi tylko jedną, wiec będę musiała cierpieć przez weekend majowy;/ 

Dzisiejsza paczka to peeling do ciała od Farmony
Wiśnia&Porzeczka - uwielbiam te ich zapachy;)


Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości. 

 
Wczoraj dużym zainteresowaniem cieszyło się zdjęcie reklamówek z Rossmanna;)
 Postanowiłam zaspokoić Waszą ciekawość;) 

na zdjęciu brakuje płatków itp

Wszystkie rzeczy były kupione w promocji

Farby Londa Color 10,49zł za sztuke
Rexona Roll - On  6,99zł
Chusteczki kosmetyczne Lilibe 2,99zł 
Aspiryna 5,99zł 
Lakier Wella Pro Series (duża butla 400ml) 14,99zł
Garnier Ultra Doux 6,49zł
FussWohl krem do stóp z mocznikiem 3,49zł

Wcale nie jest tego tak dużo.  

Komentarze

  1. Mam miniaturkę tego peelingu - pachnie obłędnie wiśniowo!
    Działania jeszcze nie jestem w stanie ocenić

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam niczego z Farmony, mam ochotę na kilka rzeczy z tych nowych serii,np. z tej szarlotkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krem do stóp to najlepszy krem jaki miałam :D aż dziwne, że nie zrobiłam jego recenzji :D
    odżywkę też uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego skusiłam się na te produkty;)

      Usuń
    2. Kasia mi go ostatnio w Rossie tak zachwalała, że jak zużyję masło to koniecznie kupię ten krem ;)

      Usuń
  4. jestem ciekawa jak sprawdzi się peeling;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie sie prezentuje ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne opakowanie tej Farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie spisuje te farby Londy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam tej jaśniejszej i jestem zadowolona;) tego konkretnego numeru użyłam dopiero raz, ale już od kilku lat farbuje się innym odcieniem z serii londa naturalis czy jakoś tak i jestem bardzo zadowolona, głównie z tego, że nie pali mi bardzo włosów;)

      Usuń
  8. Ten krem do stóp z Isany lubię, sprawdza się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super;) mam w domu dwa inne kremy, a ten wzięłam tylko dlatego, że ma działać;)

      Usuń
  9. Rexonę uwielbiam, najskuteczniejsze dea ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ostatnio używam tylko Rexony;) chciałam sobie odmienić, ale nie wiem który deo byłby podobny w działaniu?

      Usuń
  10. Ciekawe jak pachnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniono szatę graficzną? Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie widziałam wcześniej tych małych peelingów w sklepach, wiec to jest chyba jakaś nowość?

      Usuń
  12. Ależ zakupki ;D
    Jeszcze nie miałam tych produktów do stópek ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej odżywki z Garniera, za jakiś czas pewnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sobie wyobrażam ten zapach! Właśnie za to kocham FARMONĘ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling wygląda zachęcająco zapach musi być obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty