Mój pierwszy WiboBox (2 edycja)

Wreszcie mam, bo już nie mogłam się doczekać;)


W pierwszym pudełeczku znalazłam same nowości:

Nail Obsession, WIBO
Lakiery z kolekcji przygotowanej przez blogerki z myślą o sezonie wiosna/lato 2013.



Lip Sensation, WIBO
Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym, nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość.



False Lashes, LOVELY
Nadająca spektakularny efekt sztucznych rzęs: pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter.

Dolls Lash Ultra Volume, WIBO
Wielofunkcyjny tusz do rzęs: pogrubia, wydłuża i podkręca. Kształt szczoteczki pozwala na precyzyjną aplikacje tuszu pokrywając rzęsy równomierną warstwą tuszu, nie pozostawiając nieestetycznych grudek.



I najnowsza nowość;)


Gloss Like Gel, LOVELY
Olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy. Formuła oddaje głębie koloru nadając manicure niezwykłej intensywności. Kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu - soczyste odcienie lata i wiosny zamknięte w stylowej buteleczce. Szeroki pedzelek w lakierze pozwala na dokładne pokrycie płytki już po pierwszej aplikacji!



Classic Nail Polish, LOVELY
Sprawdzona i ulepszona formuła w nowym opakowaniu. Jeszcze dłuższa trwałość i blask. W serii Classic znajdują się lakiery sprawdzone przez tysiące Polek. Stonowane i klasyczne kolory o wysokim połysku. Mięsisty pędzelek doskonale rozprowadza lakier i dokładnie pokrywa płytkę kilkoma płynnymi ruchami.


Jako pierwszy na paznokciach wyląduje nr 402


Dajcie znać co Was najbardziej interesuje?

56 komentarzy :

  1. Błyszczyki mnie bardzo ciekawią, bo kolory wydają się być takie moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają urocze, małe opakowania i coś czuje, że będą transparentne czyli też moje kolory;)

      Usuń
  2. Nail Obsession- filet- fuksja- piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, w Rossmanie zawsze przyciągał mój wzrok;)

      Usuń
  3. Moją uwagę najbardziej przykuły tusze i błyszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tuszami mam mały problem - od którego zacząć testy? ;)

      Usuń
    2. Może od tego Dolls Lash?:)

      Usuń
    3. tak właśnie zrobiłam;)

      Usuń
  4. lakiery do paznokci poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś konkretne kolorki? czy może wszystkie;)

      Usuń
  5. Woow, lakiery, lakiery, lakiery! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. błyszczyki mnie najbardziej interesują:> i lakiery oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nie dostałam mojego Wibo Boxa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz być cierpliwa;) boxy lecą z woj. pomorskiego i zapewne stąd taki długi czas ich dostarczania;/

      Usuń
  8. Fajna paczucha :) ten co wyląduje na paznokciach pierwszy piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję lakierów :) muszę je w końcu kupić!
    Wpadnij do mnie na rozdanie urodzinowe...

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. aktualnie na biurku ma istne szaleństwo lakierowe;)

      Usuń
  11. Lip sensation mam i sobie chwalę :) Cudowna paka, lakiery zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, ze u Ciebie się sprawdziły;)

      Usuń
  12. Faktycznie mamy te same kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. nom, chyba zostanę lakieroholiczką, o ile już nią nie jestem;D

      Usuń
  14. Do mnie też już Box dotarł :D Oj będzie malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm... Dolls lash wydaje mi się interesujący... Jutro obejrzę w Rossie :) jeśli już są.

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba najlepszy ze wszystkich Wiboboxów jakie widziałam ♥
    (ach te lakiery...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ja już dokładnie nie pamiętam co było w poprzednich;D

      Usuń
  17. o wow ile świetnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*