Złote noski i pantofelek24.pl

Dziś pokaże Wam moje kolejne baleriny i nowo odkryty sklep z tanimi butami

Zdecydowałam się na baleriny, które są strasznie modne w tym sezonie;)
39,90zł
klik 


Na żywo buty prezentują się jeszcze lepiej niż na sklepowych zdjęciach!



Są bardzo wygodne i zgrabne.



Na początku miałam ochotę na miętowe, ale ostatecznie ze względów praktycznych wybrałam czarne.
39,90zł



Kilka modeli, które wpadło mi w oko;)

Mam już podobne, ale ta cena!
29,90zł


Białe trampki
19,90zł



Te są nie dla mnie ze względu na wysoki obcas, ale są urocze, tanie i moja kolorystyka;)
29,90zł



Na stronie oprócz butów znajdziemy też ubrania, które zobaczyłam dopiero dzisiaj;/

Mi spodobała się bluzka z ćwiekami
34,99zł


Znacie ten sklep? 
Wpadło Wam coś w oko?

Komentarze

  1. Ładne te balerinki szkoda że mam nogę wysoką na podbiciu i do tego palce ,,równo ścięte" i wszelkie letnie buty są przeważnie dla mnie za szczupłe.A balerinki lubię choć na nasze polskie chodniki to nie bardzo się nadają bo wszelkie nierówności czuć po stopie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o nierówne chodniki to wszystko zleży od tego jak cienkie spody mają buty. mam w swojej kolekcji jedne baletki z mega cienkimi podeszwami, czuć każdy kamyk, ale i tak je lubię, tylko nosze latem bo na wiosne czuć zimno od ziemi.

      Usuń
  2. Bardzo ładne buty wybrałaś, miętowe też były bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne butki :) Ja ostatnio kupiłam sobie dwie pary balerinek w H&M i mam ochotę na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie powinnam kupować żadnych nowych, a w H&M-ie jak ostatnio byłam to widziałam tylko z daleka baleriny, nawet nie podchodziłam;D

      Usuń
  4. Dobrze, że nie zdecydowałaś się na miętowe, bo te czarne są piękne :) podobają mi się właśnie z takim noskiem lub zamiast niego kilka ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podoba mi się połączenie czarnego ze złotem;) ale mięta tez ma swój urok;)

      Usuń
  5. Chyba skorzystam z tej strony, wczoraj właśnie szukałam butów na Allegro. Fajne ceny ma ta strona, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak upolować coś ładnego w niskiej cenie;)

      Usuń
  6. śliczne buciki i Twoje i w sklepie tez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam ale nie wchodzę, dopóki nie zrobię w weekend porządku w szafie;) balerinki cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wczoraj kupiłam 5 par butów, ale na innej stronie. :D i też te czarne z noskami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buciki :) Na pewno zajrzę na tą stronę bo akurat szukam niedrogich belerinek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te balerinki i te zielone koturny też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym chodziła więcej na obcasach to pewnie te zielone byłyby już moje ;D

      Usuń
  11. Nie znam tego sklepu ale bluzka z ćwiekami również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te miętowe balerinki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielone buty - kolor dla mnie, obcas dla mnie, tylko jest już na nie za ciepło (jupi!!!) :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ceny powalają... pozytywnie oczywiście. Tej strony jeszcze nie znałam. Do tej pory złożyłam 2 zamówienia w podobnych sklepach internetowych i jestem zadowolona. Niektóre rzeczy na prawdę opłaca się kupować w ten sposób. Chociażby jakieś trampki czy tenisówki raczej nie wiele odbiegają jakościowo od tych w stacjonarnych sklepach w centrach handlowych. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jak do tej pory jestem bardzo zadowolona z zakupów w tego typu sklepach;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty