Amilie Mineral Cosmetics - matowe róże (swatche)

Niedawno pisałam Wam o różach Amilie, ale wtedy pojawił się tylko jeden swatch
Dziś pora na wszystkie swatche matowych różów;)



Charisse 
Ciepły, brzoskwiniowo-różowy róż do policzków. Delikatnie podkreśla policzek, dając naturalny, zdrowy, świeży wygląd.


Jest najdelikatniejszy z całej piątki, ale to nie znaczy, że niewidoczny! Spodziewałam się po nim mizernych efektów, a okazało się, że na policzku jest tylko odrobinę delikatniejszych od swoich pozostałych różanych braci;)


Apple Blossom
Ciepły, przygaszony różowy róż do policzków. Niezwykle uroczy, dziewczęcy odcień. Delikatnie podkreśla policzek, dając naturalny, zdrowy, świeży wygląd.


Ten odcień opisałam dokładniej tu


Bing Cherry 
Wspaniały róż do policzków w odcieniu dojrzałej, soczystej wiśni.


Według mnie ten odcień jest najintensywniejszy i chyba najmniej pasuje do mojej urody;/


Coconut Shell 
Ciepły, naturalny róż do policzków w odcieniu brązowo-karmelowym, zbliżonym do koloru skorupki kokosa. Pięknie podkreśla policzek dając efekt "muśnięcia słońcem".


Bardzo przyjemny odcień, idealny na lato;)


Pin Up Girl 
Piękny, intensywny różowy róż do policzków.


Tego różu się po prostu bałam. A ostatecznie najlepiej mi się go nosiło na buźce. Więc nie taki róż straszny jak go malują;D

Tak wygląda po roztarciu pędzlem


Chętnie ponosiła bym dłużej Charisse, Coconut Shell i Pin Up Girl.

pomyliłam podpisy - Bing Cherry to Apple Blossom i na odwrót

A Wam, który odcień się spodobał?
Ciekawe jesteście mojej opinii o rozświetlających różach Amilie?
- mam nadzieję, że tak;D





Komentarze

  1. Ten pierwszy mi się chyba najbardziej podoba, najdelikatniejszy moim zdaniem i fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że ten odcień powinien pasować każdej buźce;)

      Usuń
  2. ten jeden róż wyróżnia się :D
    ale mi bardziej by pasowały te inne róże, bardziej 'nude' ;) brązowo-brzoskwiniowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy róż się wyróżnia... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w pierwszym i czwartym widziałabym się najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy róż najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pin up girl najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Apple Blossom i Pin Up Girl najbardziej przypadły mi do gustu. Swoją drogą muszę wyprobować te kosmetyki, tylko ciekawe, czy wysyłają za granicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na stronie nie ma żadnej informacji o wysyłce za granice;/

      Usuń
  8. Charisse, Coconut Shell zdecydowanie me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam trzy kosmetyki tej firmy: podkład, korektor i róż, i mam bardzo pochlebne o nich zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze tylko za korektor się nie wzięłam, a strasznie jestem ciekawa tego żółtego;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty