Co przyniosłam z Rossmanna i nie tylko;)

Na promocji - 40% w Rossmannie nie poszalałam bo w sumie nic nie było mi potrzebne. Miałam ochotę na krem z filtrem do twarzy, jednak słoneczne produkty nie podlegały promocji;/

Złapałam tylko peeling enzymatyczny Bielendy, dwufazowy płyn do demakijazu Garniera (zawsze chciałam go spróbować) i chusteczki do demakijazu Alterry.


Już po promocji wybrałam się ponownie do Rosska;)
Tym razem wziełam:
- Soraya krem do twarzy SPF25 - wiecie może czy to ten sam co był dostepny w zeszłym roku tylko SPF30?
- Isana zmywacz do paznokci
- Isana brzoskwiniowa pianka do golenia - teraz jest w promocji (około 3,50zł), więc wypróbuję to cudo
- Nivea antyperspirant w kulce


Przy kasie dostałam w prezencie miniaturkę balsamu do ciała pod prysznic Nivea. Pierwszy raz dostałam coś w Rossmannie;)


Wzięłam też kolejny lakier z Lidla. Nie jest taki zły! Jest to pierwszy nisko-półkowy lakier, który jako tako mi przypasował;)


I moja najnowsza niekosmetyczna zdobycz


Zainteresowało Was coś?
Miłego weekendu;)

Komentarze

  1. Jestem ciekawa tej dwufazówki z garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zmywacz i piankę, ale płyn z Garniera się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja peeling enzymatyczny też kupiłam w tej promocji, tylko ja zdecydowałam się na ten z Lirene.
    Nigdy jeszcze nic gratis do zakupów w Rossie nie dostałam ;/
    Bluzeczka bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuje, ze nie wziełam tego peelingu enzymatycznego z flosleku;/
      ;*

      Usuń
  5. Czekam na promocję żeli do golenia Isana. Mój zapas prawie się wyczerpał

    OdpowiedzUsuń
  6. tez jestem ciekawa czy ten krem z Soraya bedzie taki jak w zeszlym roku, bo jesli tak to byl rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez bardzo polubiłam się ze starą wersją tego kremu, oby ten był jeszcze lepszy;)

      Usuń
  7. oooo. ... płyn garniera będzie mój !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tej pianki do golenia a jak dopadnę ją na promocji to biorę po kilka buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w rossmannie nie dostałam jeszcze nic;))
    co do pianki, u mnie sprawdziła się kiepsko. o wiele lepiej jak dla mnie działa żel z tej firmy. bardziej wydajny, przyjemniejszy w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie jestem zadowolona z tej pianki (zapach<3), ale żelu może tez kiedyś spróbuje;)

      Usuń
  10. Też planuję kupić i wypróbować tą brzoskwiniową piankę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta miniaturka bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą piankę do golenia z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, uwielbiam zmywacz do paznocki Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i zakupy się opłacały za taki prezencik :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, a ja nic nie dostałam w Rossmannie :( Za to w Naturze dostałam miniaturkę płynu do płukania ust - mała rzecz, a cieszy :) Daj znać, czy fajny ten balsam pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  16. teeeeeee chusteczki z rossmanna sa do bani :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Płyn dwufazowy Garniera i ja kupiłam po raz pierwszy - jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Mam nadzieję, że będziemy z niego zadowolone ;)
    Chusteczki z Alterry są całkiem przyjemne, też mam je po raz pierwszy.

    PS - śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie pocieszyłaś z tymi chusteczkami;) kupiłam je z myślą o wakacjach;)

      ;*

      Usuń
  18. Wybieram się na urlop w cieple miejsce i właśnie ten krem ochronny do twarzy Soraya kupiłam :) Miałam ten krem w ub roku i mam do niego zaufania, stąd mój wybór. Używam go też pod makijaż i stanowi doskonałą ochronę w słoneczne dni.
    Dobra konsystencja, dobrze się wchłania, nie pozostawia białych smug i tłustego filtru na twarzy. Podoba mi sie w nim też to, że ws kładzie ma ekstrakt z białej lilli, który zapobiega powstawaniu przebarwień, więc przy mojej cerze skłonnej do tego rodzaju wybryków jak najbardziej pożądany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie krem też się dobrze spisuje:) w tym roku chce wypróbowac czegoś innego, ale jeśli się zawiodę to z pokorą wrócę do Sorai:) nie wiem czy dobrze odmieniłam nazwę firmy?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty