eFoxCity i kolejne cudeńka;)

Jakiś czas temu pisałam Wam o sukienkach z tej strony oraz pokazywałam Wam mój naszyjnik z szmaragdem, który nie za bardzo mam z czym nosić;/ Na stonce znajdziecie dużo więcej biżuterii i w przeróżnych stylach. Ja akurat popłynęłam i skusiłam się na księżniczkową kolię;D 


Na eFoxCity oprócz sukienek  i biżuterii znajdziemy też tanie spodnie dla mężczyzn
Ja swojego lubego widzę w takim modelu - wiem, że on też by się dobrze czuł w tych spodenkach;)

Oczywiście największy wybór jest w dziale z ubraniami dla kobiet
A to moje typy;)




Znalazłam też sporo ciekawych propozycji bluz, żakietów itp




Pogoda akurat nie sprzyja noszeniu kurtek czy sweterków, ale dobrze mieć i latem coś fajnego do zarzucenia np. wieczorem na grillu;)
Wpadło Wam coś w oko?

Komentarze

  1. u mnie dzisiaj Syberia.. I te sweterki byłby w sam raz :) bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś trochę chłodniej więc jakaś narzutka by się przydała :) fajne ciuchy maja, ciekawe jak z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jakością pewnie różnie, ale niestety nie miałam tych ciuszków;/

      Usuń
  3. Ja ostatnio dostałam od nich naszyjnik, muszę porobić zdjęcia i dodam dzisiaj posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładne te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się czarna, zwykła sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie leje, więc kurtka z kapturem jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dziś był piękny dzien, ale zapowiadali burze, na szczęście nie sprawdziło się;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty