KMS California HAIR PLAY makeover spray - spray odświeżajacy

Suche oczyszczenie i odświeżenie fryzury prosto z urodzinowego pudełka


Jak działa
Odświeża w jednej chwili. Absorbuje sebum i buduje objętość, by odświeżyć zmęczoną i całodzienną fryzurę. Idealny dla szybkiego odświeżenia fryzury oraz pomocny między myciem włosów.

Jak zastosować
Dobrze wstrząśnij. Rozpylaj 10-15 cm od nasady i działaj w tych miejscach, gdzie chcesz pozbyć się sebum. Rozpyl na środkową długość, by dodać objętości końcowej fryzurze.

Cena rynkowa 87zł/250ml


Ja jestem nim zachwycona. Pierwsze co poczułam to orzeźwiający limonkowy zapach, który już odświeża;) Jest to mój trzeci rodzaj suchego szamponu i zdecydowanie KMS California jest najlepszy!

Zalety:
- orzeźwiający zapach (limonka)
- łatwość użycia
- odświeża włosy (błyskawicznie zbiera nadmiar sebum)
- odbija włosy od nasady
- nie pozostawia białego nalotu (ja jestem blondynką)
- miłe dla oka opakowanie
- wydajność 

Wady:
- cena, trochę wysoka, ale produkt jest naprawdę bardzo dobry, trzeba by poszukać jakiejś fajnej promocji;) 


Ze względu na małe opakowanie resztki spray 'u zostawiam sobie na jakiś wyjazd pod namioty. W razie czego fajnie mieć taką deskę ratunkową dla szybko przetłuszczających się włosów;)

A Wy używacie suchych szamponów? 
Jeśli tak to, który polecacie?

Komentarze

  1. Ciekawy produkt, szkoda, że taki drogi :( Ja nie mogłabym już się obyć bez suchego szamponu, polecam ten z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Isany miałam i lubię ,ale ten zapach mógłby być mniej intensywny;/

      Usuń
  2. Z chęcią bym wypróbowała ze względu na zapach i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z KMS mam tylko szampon, a suchego szamponu dotychczas nie próbowałam. Mam zamiar kupić na początek ten z Rossmana z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak spisuje się Twój szampon?

      Usuń
    2. Ja mam szampon KMS do włosów blond. Jest niezły, choć żadnego wpływu na kolor nie zauważyłam. Z pewnością zamieszczę notkę na jego temat na blogu.

      Usuń
  4. Cena trochę wysoka ale z chęcią wypróbowałabym to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj używam Batiste, który coraz bardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batiste są fajne bo mają szeroki wybór, ale ten KMC odbija włosy od nasady;)

      Usuń
  6. Nigdy nie używałam jeszcze takiego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj jeśli masz problem z przetłuszczającymi się włosami;)

      Usuń
  7. fajny, ale szkoda, że cena wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jak pisałam trzeba by poszukać jakieś promocji;)

      Usuń
  8. Ja jeszcze nie używałam suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty