Kolejne nowości - to chyba kazda z nas lubi:)

Naszyjnik z efoxcity.com
Ładny, ale kompletnie do mnie nie pasuje;/ Nie wiem czym ja się w ogóle kierowałam podczas wyboru?


Ostatnio szczęście do mnie wróciło i udało mi się wygrać konkurs u
Żurnalistki
Piwny płyn do kąpieli i żel pod prysznic


A tu rozdanie u kosodrzewiny
To jest mój pierwszy cień Miyo, pierwsza maska Biovax i pierwszy lakier P2

Dziękuje Wam dziewczynki;*


I jeszcze kilka innych nowości.

Słynna baza Urban Decay - zobaczymy czy taka dobra;)


Kredki z Avonu;)


Dajcie znać co myślicie o naszyjniku?

Komentarze

  1. Ten naszyjnik może fajnie wyglądać do koszuli zapiętej pod szyję :)jako ozdoba kołnierzyka :) ja czekam na kolczyki z efoxcity :) ta baza z UD bardzo mnie ciekawi już od dłuższego czasu, z chęcią poczytam Twoją opinię :) no i czekam na swatche kredek z Avonu, muszę sobie koniecznie jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na kolczyki :)

      Usuń
    2. mi zawsze podobało się opakowanie tej bazy UD:) ale mam nadzieję, że będzie się też dobrze spisywać;)
      masz racje z ta koszulą;*

      swatche na pewno się pojawią;)

      Usuń
  2. Gratulacje wygranych :) Naszyjnik ładny, ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;*
      dokładnie, mi też naszyjnik się podoba, ale nie mam do czego go nosić;/

      Usuń
  3. naszyjnik bardzo ładny, ale sama nie wiem do czego można by go założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jak dla królowej raczej na wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się naszyjnik bardzo widzi do prostej sukienki :)

    Czekam na opinię o bazie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie właśnie z sukienkami jest problem;/

      recenzja na pewno się pojawi;)

      Usuń
  6. naszyjnik nie w moim stylu ale z minimalistyczną sukienką czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik taki trochę odpustowy, moim zdaniem nie na codzień a raczej na wieczór lub np.wesele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy jak kto się ubiera, niektórym pewnie by pasował tez na co dzień;)

      Usuń
  8. Naszyjnik wygląda jak diadem którejś czarodziejki z księżyca ;)
    bardzo ładne lakiery wygrałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na mój avatar to chyba powinnam pisać notki w tym naszyjniku;D

      dziękuje;*

      Usuń
  9. naszyjnik jest piękny, bardzo bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baza UD <3 Bardzo chciałabym taką mieć :)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie :) Do wygrania naszyjnik :)

    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik generalnie jest okay, chociaż nie podoba mi się ten zielony hmmm... nazwijmy to "kamieniem" :P Ale może to dlatego że nie przepadam za zielonym kolorem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę wypatrywać recenzji bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik piękny, ale rzeczywiście -nie wiadomo na jaką okazję go założyć.
    Gratuluje wygranych :) (choć nie mogę się dopatrzyć tego lakieru z P2 na zdjęciach )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;*
      a to co numerek chciałaś poznać tego lakieru P2?

      Usuń
  14. Używam cieni z Miyo i jestem nimi zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty