Little Hotties i Pudrowa Róża

Dzisiejsza pogoda sprzyja lenistwu. 
Za oknem deszcz, a u mnie w domku o przyjemną atmosferę dbają mini woski ze sklepu


  Pudrowa róża to kompozycja dwóch mini wosków.

Raindrops on Roses + Pink Marshmallow = powder rose
Zroszone róże + Słodka Pianka = pudrowa róża 


Ja uwielbiam róże, a szczególnie ich zapach. Pudrowa róża jest bardzo delikatna i moim zdaniem mało w niej róży. Sam zapach jest przyjemny i intrygujący. Luby do tej pory próbuje zgadnąć co tak ładnie pachnie. Zawsze bawimy się w takie zgadywanki;)


Na stronie
znajdziecie listę sklepów stacjonarnych, oferujących mini woski Little Hotties.
Pozdrawiam pachnąco;)

Komentarze

  1. Strasznie fajne są te malutkie woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pogoda się popsuła, a jeszcze rano było takie piękne słonko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są, łatwo miesza się zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie w Bydgoszczy ostro świeci słońce i lato na całego. A woski ciekawe dobra alternatywa dla yankee

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie mogę jej sobie wyobrazić heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi opisać ten zapach;/ jest słodki, kojarzy mi się z jakimiś słodyczami;)

      Usuń
  6. pewnie pięknie pachnie... mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie w moich okolicach tego nie zakupie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka pianka? Dla mnie pewnie byłoby za słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, chociaż jak dla mnie poziom słodkości jest w normie;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty